foto ervan
[/quote]
moest toen alleen het intercoolertraject nog en de spanner.
Bor schreef:Ik heb nu mijn lucht inlaat traject zoals ik het wil hebben
Error schreef:Dat was ook mijn redenering; ik vind het veel cooler. Ik weet ook wel dat turbo efficienter is en blablabla
Vanaf de voorkant van de charger moest bochtenwerk komen idd net als bij een turbo, dat had ik allemaal ook al liggen
Lastigste van het verhaal was dat de charger oem de verkeerde kant opdraaide voor een Honda, dat rotor pack moest worden omgedraaid.
Dit was een Eaton M62 van een Mercedes SLK; deze had ook een magneetkoppeling. Ik heb lang getwijfeld en uiteindelijk besloten niet te gebruiken, maar je zou em dus wel kunnen gebruiken en zo de charger in vrijloop zetten waardoor je geen boost hebt. met een schakelaar kun je em inschakelen..
Op YT wel eens een filmpje gezien van een Sol ESI met M62 blower..... dat ging best wel van zijn plek zeg maar.
Kevinio schreef:Kaas hier op het forum heeft een M62 op bij B16, die kwam ook wel lekker met het verkeer mee en je hoorde ook wel enigzins dat hij niet helemaal standaard was.
kristo schreef:Bor schreef:Ik heb nu mijn lucht inlaat traject zoals ik het wil hebben
Plaatjes en beschrijving graag
kristo schreef:Hondanickx komt nog regelmatig kijken, zeker als je hem een bericht stuurt.
Bor schreef:Doelde eigenlijk meer op het feit dat er schijnbaar met lage boost zonder andere ecu gereden kan worden.