De velgen setup is klaar om gezien te worden.
De keuze is gevallen op Rota Kyusha in de maten 15 inch, 9J, et0. De velgen zijn volledig zwart, het hart is mat en de lip candy.
De banden die gemonteerd zijn, Falken Ziex in de maten 205/55/15.
Zodra ik over 1,5 jaar een baan heb, zal van mijn eerste loon de echte WORKS Meisters gekocht worden. Maar voor nu kan ik alvast wennen aan de looks van de set.
De hoogte van de band zorgt er mede voor dat ik voor de eerste keer sinds het overspuiten van de auto zonder hulpmiddelen van de oprit af kan rijden
Met dank aan SOI ook nog een setje zwarte lugnuts erbij gekregen, dit maakt het geheel af.
Omdat ik de hoogte van de band een beetje wilde compenseren en het zwarte van het geheel breken, heb ik de letters wit gemaakt. Ik vind het een stuk netter en afgewerkt kijken.
Foto's van het totaal plaatje zullen nog even duren, moet nog het een en ander bij gewerkt worden en dan zullen er ook betere kwaliteit foto's gemaakt worden.
Daarnaast al lange tijd bezig om de vlinderklep weer werkend te krijgen.
- Totaal nieuwe as gemaakt
- Nieuwe draaimechanisme
- Nieuwe steun / kabel spanner
- Kabel ingekort zodat alles netjes onder de auto hangt.
Dankzij een oude fiets welke mij de kabel spanner en het palletje aan het einde van de staaldraad heeft geleend, alles weer werkend gekregen.
Als verjaardagscadeau mezelf getrakteerd op een veerpootbrug welke ik al een tijdje op het oog had. Dat is een RE-works veerpootbrug geworden. Het mooie aan deze brug vind ik zelf dat hij gemaakt is uit RVS, wat straks ook weer in het interieur past. De massieve veerpoottorensteunen, de gussets welke tussen de 2 buizen loopt. Voor de mensen die niet weten wat gussets zijn, dat is de plaat met de gaten erin welke als versteviging / verstijving dient. Vaak zie je deze ook tussen rolkooi en het A-frame zitten.
Voor de oplettende kijkers, in de bay is al het een en ander verwijderd en verplaats. Het totaal ziet er nu al een heel stuk cleaner uit, maar dat krijg ik helaas maar niet goed op de foto.