Vanavond weer het nodige werk verzet (einde komt steeds dichter bij)
Koelslangen verlegd (staken normaal recht over, maar hie rkomt de downpipe nu) en met 90 gr bochten op het blok aangesloten.
Daarna de slangen volledig gewrapt met aluminium tape. De kabelboom helemaal ontdaan van het plastic omhulsel en voorzien van een kevlar hittewerende hoes met klitteband (erg handig!!!!) en de uiteinden voorzien van kevlar hittewerende tape.
Tevens het schutbord voorzien van de nodige hittewerende lagen, om toch de warmte op afstand te houden (is allemaal erg krap)
-Een HAMP kleinere Accu gemonteerd op het aangepaste accubakje (een stuk kleiner nu om de piping er langs te kunnen laten lopen)
-AEM filter gemonteerd.
-Turbo gemonteerde en goed geklokt.
-Olie aanvoer aangesloten.
-Olie retour fitting er in gedraaid.
-Intercooler piping gemonteerd
-Wastegate gemonteerd om screampipe te kunnen maken (volgende keer)
-BOV gemonteerd op piping.
-Kabelboom weer aangesloten
en nog veel meer kleine dingen!
Gelukkig kan dat wat nu gemonteerd zit, allemaal blijven zitten. het enige wat nu nog het meeste werk in beslag neemt is:
-3'' catback maken
-screampipe maken
-carterpan demonteren en retour op aansluiten (krijg het carter niet los
)
-Recaro's monteren
-Meters aansluiten
Maar we komen weer dichterbij! Wie nog tips hebben voor het carter, ik hoor het graag. Ik sloop hem bijna en wil echt niet verder gaan. De OEM honda sealing is zo sterk, dat hij gewoon ''gelijmd'' zit.