Dimitry's CRX Del Sol K20: New stuff pg25

Project aan het bouwen? Plaats hier je updates

Re: Dimitry's CRX Del Sol K20: New stuff pg25

Berichtdoor Vladimir » 27 Dec 2016, 20:01

Voor zover ik weet hangt het van je typegoedkeuring af.als je auto dit had als nieuw dan moet je het ook hebben. Maar het was geen eis voor fabrikanten tot een bepaald bouwjaar. Maar aangezien onze Honda's deze al hadden maakt het bouwjaar niets uit.

Gebruikers-avatar
Vladimir
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2626
Geregistreerd:
06 Feb 2011, 11:51
Woonplaats:
Friesland

Re: Dimitry's CRX Del Sol K20: New stuff pg25

Berichtdoor GoThanh » 10 Jan 2017, 11:48

Maja hij gaat blok op kenteken zetten dus dan gelden die bouwjaren wel.
Vriend van me heeft toen zijn k20 eg op kenteken laten zetten en dat ging ook zonder kat.

Ik ben wel de lul met mijn EK :P maja zon racekat is prima en zal niet zo heel veel pijn doen aan je vermogen. Maar als ik jou was gewoon eraf laten haha
Afbeelding
Track personal record: Nurburgring BTG ~8:20 (K24) Zandvoort: 2.01:538 (K24) Assen: 2:08 (B18C)
Track civic EK: K24A3 semi-build Build topic

Gebruikers-avatar
GoThanh
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2667
Geregistreerd:
10 Apr 2009, 17:49

Re: Dimitry's CRX Del Sol K20: New stuff pg25

Berichtdoor 15inch » 10 Jan 2017, 18:10

Vladimir schreef:Maar aangezien onze Honda's deze al hadden maakt het bouwjaar niets uit.


Het maakt alleen na 96 uit, voor 96 kun je het emissiebestrijdings systeem weglaten want het is geen plicht, echter laat je het zitten dan moet je aan de strengere Co eis voldoen.

Ik heb een '96 model auto (EK4) maar op kenteken gezet in '95, ik ben ca 9 keer zonder kat door de APK gegaan waarvan een keer steekproef RDW, niks aan de hand dus. Nou is mijn uitstoot dankzij blueprint zonder kat zelfs al beter dan menig auto met kat dus al zou ik aan de strenge eis moeten voldoen kon ik nog met een leeggehaalde kat door de keuring, maar aangezien het legaal is heb ik altijd een SRS katvv eronder gehad die wel duidelijk herkenbaar als een testpipe is. Overigens heb ik nu wel weer een jaar kat eronder maar dat heeft met demping van geluid te maken.
:drive2:

Gebruikers-avatar
15inch
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2388
Geregistreerd:
20 Jun 2006, 10:36

Vorige

Terug naar Projecten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten
cron