Wel of geen onderhoud merkdealer

Alle algemene zaken worden hier besproken

Wel of geen onderhoud merkdealer

Berichtdoor mark72 » 30 Jan 2021, 14:17

Beste allemaal. Vorig jaar heb ik bij mijn vaste Honda dealer in Den Bosch mijn Jazz ingeruild voor een Civic. Vanaf 2021 is deze gesloten en is alles overgeheveld naar hun vestiging in Tilburg. Ik woon in omgeving Nijmegen Arnhem en tot nu toe combineerde ik het onderhoud in Den Bosch met m’n werk (ook Den Bosch). Vanaf huis is de dichtstbijzijnde dealer in Apeldoorn Noord. Naar Tilburg gaan voor onderhoud wordt voor mij nu te ver. Ik weet nu even wat wijsheid is als m’n auto weer een beurt nodig heeft. Naar een merkloze dealer gaan om de hoek, zoals Bosch Car service? Of naar Tilburg naar de Honda dealer (het is maar 1x per jaar).

mark72
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 15
Geregistreerd:
02 Dec 2014, 12:03

Re: Wel of geen onderhoud merkdealer

Berichtdoor mielko » 30 Jan 2021, 22:15

Een garage moet je kiezen op zijn kunde ,en wat hij ook echt doet.En niet alleen een rekening maakt.
Vraag aan kennissen naar ervaringen!
Soms is de vent die ergens achteraf vanuit een kleine box werkt netter in zijn werk dan de dealer die 90Euro per uur rekent
Afbeelding

Gebruikers-avatar
mielko
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1403
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:15
Woonplaats:
Ja ik maak spel fouten,maar ik kan tenminste iets met mn handen bouwen

Re: Wel of geen onderhoud merkdealer

Berichtdoor ATR » 28 Jun 2021, 15:25

mark72 schreef:Beste allemaal. Vorig jaar heb ik bij mijn vaste Honda dealer in Den Bosch mijn Jazz ingeruild voor een Civic. Vanaf 2021 is deze gesloten en is alles overgeheveld naar hun vestiging in Tilburg. Ik woon in omgeving Nijmegen Arnhem en tot nu toe combineerde ik het onderhoud in Den Bosch met m’n werk (ook Den Bosch). Vanaf huis is de dichtstbijzijnde dealer in Apeldoorn Noord. Naar Tilburg gaan voor onderhoud wordt voor mij nu te ver. Ik weet nu even wat wijsheid is als m’n auto weer een beurt nodig heeft. Naar een merkloze dealer gaan om de hoek, zoals Bosch Car service? Of naar Tilburg naar de Honda dealer (het is maar 1x per jaar).



Ik zit bij je in de buurt (Ravenstein) doe alles wat de "merk" dealer ook doet. En vergis je niet, tegenwoordig werkt de "merk" dealer ook met merkloze producten en goedkopere onderdelen.

Universeel garage; Je moet daar maar net iemand hebben rondlopen die toevallig een liefhebber van een merk is. Anders krijg je de "vervangingsmonteurs" die niet verder kijken dan een schermpje waarin staat wat ze moeten doen. (heeft allemaal met kostenbesparing te maken)

Gebruikers-avatar
ATR
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8786
Geregistreerd:
23 Feb 2006, 22:38
Woonplaats:
aka Bouli

Re: Wel of geen onderhoud merkdealer

Berichtdoor mark72 » 30 Jun 2021, 07:52

Na wat rondvragen heb ik m’n Civic in onderhoud bij Bosch Car Service. Is vlakbij en heb er een goed gevoel over.

mark72
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 15
Geregistreerd:
02 Dec 2014, 12:03

Re: Wel of geen onderhoud merkdealer

Berichtdoor nick22 » 02 Jul 2021, 16:53

ik ga na al die jaren nog steeds naar hontec.
over 2 weken mogen ze een nieuwe koppeling plaatsen
Wat een baas die nick !

nick22
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1336
Geregistreerd:
25 Mei 2005, 16:29
Woonplaats:
reuver


Terug naar Algemene Honda zaken



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
cron