Honda Civic Type-r EP3

Je auto in de verkoop? Lees de regels voor je een advertentie plaatst

Moderator: Bor

Honda Civic Type-r EP3

Berichtdoor Solid_Aapie » 29 Jul 2021, 14:25

Bij deze verkoop ik mijn Honda Civic Type R. De auto gaat weg omdat ik er afgelopen jaren bijna niet in heb gereden en de auto verdient een echte liefhebber. Ik heb de auto sinds 2014, de eerste 4 jaar heeft de auto in de garage gestaan, maar sinds 2018 staat die buiten. In de winter wordt er niet mee gereden en ik rijd de auto altijd eerst rustig warm. Auto heeft meer dan het standaard onderhoud gehad, zeker gezien de beperkte kilometers die ik met de auto maak. Kortom ik ben heel zuinig op deze auto geweest en ik hoop dus ook dat deze naar een nieuwe liefhebber kan gaan.

Afbeelding

De auto is nummer 1018 van de productielijn, dus één van de eerst geleverde modellen. De auto is gebouwd in 2002, geleverd in Duitsland en in 2005 in geïmporteerd bij 34932 km door dezelfde eigenaar die hem in Duitsland heeft aangeschaft (boekjes ter bewijs aanwezig om aan te tonen dat de kilometerstand klopt). Ik heb de auto in 2014 overgenomen van de twee eigenaar en heb de auto voorzien van een facelift bumper, grill, front diffuser en koplampen.

Auto is 20 jaar oud en heeft dus wel her en der een klein krasje, echter niks groots. De uiterlijke staat is gezien de leeftijd nog erg netjes. De technische staat is top, de auto komt met de onderhoudsgeschiedenis van de afgelopen 7 jaar, daarvoor is die in onderhoud geweest bij de dealer (boekjes aanwezig). Er is niks aan de auto bespaard, bij 125000 kilometer zijn de koppeling, motorsteunen, distributieketting en kettingspanner vervangen. Heb recentelijk nog een nieuwe accu geplaatst en de banden hebben voldoende profiel. De auto is in 2016 ook op de rollenbank geweest en presteerde precies volgens fabrieksopgave (uitdraai aanwezig). Volledige onderhoudsgeschiedenis beschikbaar op aanvraag.

Auto is bijna volledig standaard, alleen de luchtinlaat is recentelijk aangepast naar een op maat gemaakte carbon/glass fiber intake. Deze heeft het uiterlijk van de standaard intake maar zuigt koudere lucht aan en moet beter stromen (standaard onderdelen aanwezig). Op dit, en de facelift swap na, is de auto geheel standaard.
Heb zelf ook nog een op maat gemaakt uitlaat spruitstuk beschikbaar, heb deze in Engeland laten maken (met een ingebouwde katalysator die ervoor zorgt dat je er prima mee door de APK komt) maar nooit de tijd gehad om deze te plaatsen. Deze is evt tegen meerprijs over te nemen bij de auto.

Vraagprijs:
7995 euro

Opties:
Radio met CD en voorzien van extra USB, AUX & Bluetooth
Pioneer speakers in de deuren en JBL speakers in de hoedenplank.
Achterbank 1/3 - 2/3
Elektrische ramen
Lederen stuurwiel
Boordcomputer
Lichtmetalen velgen
Sportonderstel
Sportpakket
Sportstoelen
Airbags
Alarm
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Startonderbreker

Fotos:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
There is nothing as practical as a good theory

Solid_Aapie
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 57
Geregistreerd:
12 Apr 2012, 22:17

Re: Honda Civic Type-r EP3

Berichtdoor Solid_Aapie » 30 Jul 2021, 15:41

sold!
There is nothing as practical as a good theory

Solid_Aapie
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 57
Geregistreerd:
12 Apr 2012, 22:17


Terug naar Honda's te koop



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten
cron