Moderator: Bor
SETI20 schreef:post fail...
JDM-civic schreef:Hij heeft idd veel vermogen alleen kan die het nie kwijt op de straat
Al-X schreef:Of deze beunhaas heeft z'n gaspedaal vervangen voor een schakelaar.. Gas is dus alles of niks
Want als je naar bijvoorbeeld Andy kijkt, da's toch wel een verdomd goed voorbeeld van hoe je belachelijk veel vermogen op de voorwielen wél op de weg overbrengt!
decivicons schreef:belachelijk veel vermogen , als je zo een joekel van een turbo hebt , ben je ook opgezadelt met een huge turbo lag... en als de turrbo dan opgang komt , rookt hij bandjes in enkele weken tot maanden op...
een impreza met 1 maat grotere turbo , ecutekje , turbo druk controller , fmic , setje injectors , walbro pompje , en uitlaat systeem op de kwart mijl nog steeds sneller zijn , puur en alleen door het houden van tractie ...
ik denk als je een civic wil hebben die hendig rap is , en tractie wil blijven behouden, zul je een aftermarket peperduur traction control systeem moeten gebruiken dat aangesloten wordt op de abs sensor , dat bij te veel wheelspin de ecu het veermogen reduceert tot optimaal koppel vermogen zonder wheel spin...
ik vind een turbo op een civic ten alle tijden super gaaf , maar wat heb je hier aan , 3 seconden niks , en dan begrenzer , je teller schiet 80 km hoger terwijl je die snelheid door de spin niet eens behaald ? ik vind t waardeloos.
dan nog respect dat iemand er zo veel geld in pompt , iemand moet de baas willen zijn he