Dickiecrx-vt schreef:Dank je voor het aanbod! Stel ik zeer op prijs!
De bak is een standaard bak.. Iets kortere versnellingen had wel fijn geweest.
LSD heb ik niet. is wel een goede upgrade, maar weet niet of dit past.
Wat ik me kan herinneren wat ik een keer heb gelezen is dat de LSD van een EK9 bak ( weet type aanduiding ff niet) wel past.
Helaas past een LSD op dit moment niet in het budget... Maar stel je gebaar zeer op prijs!
Graag gedaan!
LSD van EK9 heeft dezelfde bearing afmetingen, dus dat is goed mogelijk. In deze ZC LSD passen namelijk ook gewoon B-serie kineten (dat hebben we zelf getest).
Als er LSD in de bak gaat, moet ook de bak aangepast/gevreesd worden anders past het niet
Wat zou er dan niet passen?
![Ehhh :ehhh:](./images/smilies/eh.gif)
Zit toch ook nog verschil in gewone D-serie assen, of de assen van een D-serie DOHC (zoals een D16A9/Z5, en als ik me niet vergis dus ook een ZC1?), aangezien die laatsten met een tussenas werken? Ze verschillen wel met "gewone" D-serie assen..
Ja er zit verschil in D-serie assen. Er zijn namelijk D-serie motoren met een tussenas welke je zelf noemt: de DOHC D-serie motoren. Op deze assen past dus hoogstwaarschijnlijk een ZC LSD en hebben ook grotere kineten dan de standaard D-serie assen. Wat ik dus niet met zekerheid durf te zeggen, is dat een versnellingsbak zowel past op een SOHC D-serie als een DOHC D-serie.
Ik wilde dus eerst zelf een tussenas maken op mijn D-serie met B-serie assen. Op deze manier: http://honda-tech.com/showthread.php?t=2932487
![Afbeelding](http://i282.photobucket.com/albums/kk244/hush22_photos/005-13.jpg)
Deze vent rijdt ook met een ZC LSD in zijn versnellingsbak in zijn EK.
Meer info van de ZC LSD:
http://hondamarketplace.com/showthread.php?t=3049391