Graag jullie mening! Groupbuy in ruil voor input!

Afbeelding
http://www.showoffimports.nl
For over 10 years your nr.1 source for 'Import Tuning' Parts: Ultra Racing - Megan Racing - Skunk2 - HEL - ROTA - Many more...

Re: Graag jullie mening! Groupbuy in ruil voor input!

Berichtdoor Boes16A2 » 21 Mrt 2014, 13:09

een druk sensor in je carter gaat niet werken :cheesygrin:

Waar nick op doelt is als je een druk sensor op een sandwich plate monteert gaat t vaak nog wel (uitzonderingen daar gelaten) maar als je een oliekoeler sandwichplate gebruikt krijg je de druk sensor vaak niet meer geplaatst omdat je dan gebonden bent aan een vaste positie van de sandwich plate.

oliekoeler vind ik overigens een slecht idee want ik heb er net een gekocht :P.

Op het moment heb ik niets meer nodig dus ik heb ook geen goede tip voor een groupbuy.

Hoewel een aantal jaar geleden was er een groupbuy voor een carbon difuser via RSP, dat liep toen best aardig en ik denk dat hier best wel vraag naar is (ook voor andere merken)
Afbeelding
Kevinio doet t dus dan is t stoer ;) : in progress B18C, S2 pro 1 nokken, retainers en veren, M factory LSD, Edelbrock performer RPM, Neptune.
Rijdend en rokend B16A2 in origineel nederlandse EK4 met wiechers kooi, hardrace onderstel en nog wat andere mods

Gebruikers-avatar
Boes16A2
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6412
Geregistreerd:
22 Apr 2008, 20:34
Woonplaats:
Limbabwe

Re: Graag jullie mening! Groupbuy in ruil voor input!

Berichtdoor Nikkored » 24 Mrt 2014, 17:38

Raymond schreef:Denk dat je dan beter een samengesteld kitje kan aanbieden om sensor in
Carter oid te plaatsen


Als je druk kunt meten in het carter is er iets niet goed, maar dat is offtopic. Deze kitjes ( of iets zoals ik het beschrijf) bieden ze niet aan en had ik ooit wel behoefte aan.
EJ9 B18C4, 1996[funcar]
X6M50i, 2022[daily]
520d Touring, 2017[weekend]
325i cabriolet, 1986[oldtimer]

Gebruikers-avatar
Nikkored
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2066
Geregistreerd:
21 Mrt 2012, 22:35
Woonplaats:
Brabant

Vorige

Terug naar Showoff Imports



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten
cron