BC-Racing Schroefsets @Showoff Imports, Officiele Importeur!

Afbeelding
http://www.showoffimports.nl
For over 10 years your nr.1 source for 'Import Tuning' Parts: Ultra Racing - Megan Racing - Skunk2 - HEL - ROTA - Many more...

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor bassieboiy » 16 Apr 2011, 22:42

Ik kan nergens een bevestiging vinden of kunnen jullie dit bevestigen dat deze set goed laag gaat? Ik heb 15inch met 185/45. Kan deze set zo laag dat me velg rand bij me wielkast komt?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikers-avatar
bassieboiy
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 248
Geregistreerd:
06 Mei 2009, 10:30

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor Raymond » 17 Apr 2011, 20:16

Deze set kan denk belachelijk laag, in ieder geval wel wat jij wil

Gebruikers-avatar
Raymond
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5886
Geregistreerd:
06 Mei 2007, 11:02
Woonplaats:
Leiden, Zuid-Holland NL

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor bassieboiy » 17 Apr 2011, 20:30

Ja, dat denk ik dus ook, maar ik wil het zeker weten voordat ik E700 uitgeef.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikers-avatar
bassieboiy
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 248
Geregistreerd:
06 Mei 2009, 10:30

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor rolo » 20 Apr 2011, 14:10

bassieboiy schreef:Ik kan nergens een bevestiging vinden of kunnen jullie dit bevestigen dat deze set goed laag gaat? Ik heb 15inch met 185/45. Kan deze set zo laag dat me velg rand bij me wielkast komt?


Dat moet wel lukken lijkt me. In het slechtste geval kunnen we de set met korteren veren leveren zelfs, zodat je nog wat lager kan dan normaal, al zou ik dat niet aanraden ivm weggedrag, en je krijgt enorm veel camber dan vrees ik als je zo laag wilt.

Gebruikers-avatar
rolo
Trader
Trader
 
Berichten: 315
Geregistreerd:
12 Sep 2005, 16:04

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor bassieboiy » 20 Apr 2011, 20:13

Oké. Ja gaat mij erom dat ik als er een meeting of show is dat ik dan goed laag kan en de dag erna weer 2cm's omhoog. Het is nog steeds me daily.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikers-avatar
bassieboiy
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 248
Geregistreerd:
06 Mei 2009, 10:30

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor rolo » 26 Apr 2011, 12:55

bassieboiy schreef:Oké. Ja gaat mij erom dat ik als er een meeting of show is dat ik dan goed laag kan en de dag erna weer 2cm's omhoog. Het is nog steeds me daily.
Dat is geen probleem hoor. Je kan ons altijd mailen voor meer info of overige vragen.

Gebruikers-avatar
rolo
Trader
Trader
 
Berichten: 315
Geregistreerd:
12 Sep 2005, 16:04

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor bassieboiy » 12 Mei 2011, 10:43

Heb gister me setje ontvangen! Bedankt!
Aangezien de handleiding soort van niet heel erg begrijpelijk engels is wil ik even wat vragen voor de zekerheid.
Afbeelding
Er zitten 3 ringen op. Die onderste draai je los en om zo de bevestiging aan de onderkant omhoog en omlaag te draaien. Dit kan natuurlijk niet meer worden verstelt als het op de auto zit. Hoe kan je nou de set verstellen terwijl die al op de auto zit? Gewoon die bovenste 2 ringen onder veer los draaien en omlaag halen? Veranderd dit niet de sterkte van de veer?

alvast dank
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikers-avatar
bassieboiy
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 248
Geregistreerd:
06 Mei 2009, 10:30

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor 15inch » 12 Mei 2011, 14:17

Gaat ook prima in gemonteerde toestand, alleen draai je dan niet aan het onderste deel, maar je verdraait gewoon het hele gedeelte erboven....wat op het zelfde neerkomt. Ev. beetje wd40 of teflonspray gebruiken tussen de veer en bovenste schotel, zodat het soepel verdraait. (bij gewone tophats)
:drive2:

Gebruikers-avatar
15inch
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2388
Geregistreerd:
20 Jun 2006, 10:36

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor Vinneman » 12 Mei 2011, 15:19

Als je de handleiding leest wordt je er ook niet echt veel wijzer van, maar ik heb het ook gedaan door de twee bovenste te verstellen.

Afbeelding
Street Unit Racing Team in progress...

Gebruikers-avatar
Vinneman
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 491
Geregistreerd:
05 Okt 2007, 14:42
Woonplaats:
Delft

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor rolo » 12 Mei 2011, 15:57

Heren, met de bovenste 2 ringen verstel je de veer voorspanning. Deze dien je bij aankoop in principe alleen VAST te draaien, zodat de veer goed op spanning zit. De hoogte instellen doe je door de onderste ring los te draaien en de veerpoot in/uit de onderste bracket te draaien, dan kan ook na montage nog. Als je het met de hand niet gedraaid krijgt dan draai je die onderste ring gewoon tegen die andere 2 aan, en ga je met de seutel aan respectievelijk de onderste of bovenste ring draaien zodat de HELE veerpoot meedraait.

Gebruikers-avatar
rolo
Trader
Trader
 
Berichten: 315
Geregistreerd:
12 Sep 2005, 16:04

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor Vinneman » 12 Mei 2011, 16:09

hmm... op die manier. Dus zou ik achter (EG) dus echt de schokbrekers van de draagarmen los moeten halen om de gehele veerpoot te kunnen draaien :hmmm: Ga ik maar es proberen.
Als het zo moet dan is dat veel duidelijkere taal. Er staat nl niet draai de gehele veerpoot rond :P
Street Unit Racing Team in progress...

Gebruikers-avatar
Vinneman
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 491
Geregistreerd:
05 Okt 2007, 14:42
Woonplaats:
Delft

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor B00ster » 12 Mei 2011, 16:26

Desnoods aven de onderste bout losdraaien, aangezien die recentelijk is los geweest is ook dat een fluitje van de welbekende cent. Ik had ook de handleiding erbij voor de poten van de CR-Z, maar had daar toch helemaal geen problemen mee hoor. Top spul! :up:
Afbeelding
If everything seems under control, you're not going fast enough!!!
- Civic EJ2 H22 topic- CRZ- Airbrush-2nd Urban Tuning Fest

Gebruikers-avatar
B00ster
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 7857
Geregistreerd:
13 Feb 2009, 21:28
Woonplaats:
Limburg

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor ROBRACING » 12 Mei 2011, 19:53

Volgens het bovenstaande diagram is het toch heel duidelijk... je hoeft de schokbreker niet van de auto te halen...

Als je 2c hebt losgedraait gebruik je 2a om de veerpoot in of uit te draaien, deze zou klem moeten zitten tussen 2b en de veer, waardoor de hele veerpoot mee zou moeten draaien.

Ik moet met enig schaamrood zeggen dat mijn setje nog in de doos ligt te wachten, dus uit ervaring spreek ik dan ook weer niet..

En zoals rolo zegt, op het moment dat 2a toch loskomt, 2c tegen 2b aandraaien en je kunt de boel alsnog draaien..
"Why is there never a clown around when you need one ??"

Gebruikers-avatar
ROBRACING
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 473
Geregistreerd:
08 Mrt 2005, 21:34
Woonplaats:
Baggerdorp

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff - Tot 30mrt v.a. 661,50 EURO

Berichtdoor rolo » 13 Mei 2011, 08:52

ROBRACING schreef:Volgens het bovenstaande diagram is het toch heel duidelijk... je hoeft de schokbreker niet van de auto te halen...

Als je 2c hebt losgedraait gebruik je 2a om de veerpoot in of uit te draaien, deze zou klem moeten zitten tussen 2b en de veer, waardoor de hele veerpoot mee zou moeten draaien.

Ik moet met enig schaamrood zeggen dat mijn setje nog in de doos ligt te wachten, dus uit ervaring spreek ik dan ook weer niet..

En zoals rolo zegt, op het moment dat 2a toch loskomt, 2c tegen 2b aandraaien en je kunt de boel alsnog draaien..



Klopt helemaal, dus deel 1C blijft VASTzitten, ook bij EG (en ook achter).

Gebruikers-avatar
rolo
Trader
Trader
 
Berichten: 315
Geregistreerd:
12 Sep 2005, 16:04

Re: BC-Racing Schroefsets @Showoff Imports, Officiele Import

Berichtdoor bassieboiy » 14 Mei 2011, 16:18

Kan inderdaad ook nog na montage! Harstikke bedankt Showoff voor de snellere levering! Hij zit er al onder...

Afbeelding
Laatst gewijzigd door bassieboiy op 21 Feb 2012, 12:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikers-avatar
bassieboiy
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 248
Geregistreerd:
06 Mei 2009, 10:30

VorigeVolgende

Terug naar Showoff Imports



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
cron