Pagina 1 van 2

Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 07 Apr 2011, 22:40
door Jdm_Whore
546198198e repost waarschijnlijk...

Maar blijft de moeite! Echt de ultieme B-serie IMO...

Als ik kon kiezen tussen deze en een K met dezelfde prestaties, werd het zonder twijfel deze 8)

http://www.youtube.com/watch?v=TpqrEDjb ... B1&index=1

Hier het K-rondje nog een keer:

http://www.youtube.com/watch?v=Am3GB8s8 ... re=related

Re: Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 07 Apr 2011, 22:54
door JDM-civic
echt mooi om te zien hoe die in de bocht met 1 wiel van de grond loskomt :up:

Re: Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 08 Apr 2011, 14:46
door sd075
Dat voeten werk is echt sick.
Heel die wagen is dikk!

Re: Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 08 Apr 2011, 14:53
door EK9_JDM
sd075 schreef:Dat voeten werk is echt sick.
Heel die wagen is dikk!


idd het is gewoon bijna grappig om te zien, maar tegelijk erg kundig :clap: ..

BerichtGeplaatst: 08 Apr 2011, 16:25
door RobertR
Echt sick, wat een vet ding! :up:

En misschien een domme vraag maar waarom trapt die kerel zo nu en dan op de rem en het gas tegelijkertijd?

Re: Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 08 Apr 2011, 16:40
door JDM-civic
is toch tussengas??

Re: Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 08 Apr 2011, 19:37
door JoostB
yep tussengas :>>:

Re: Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 08 Apr 2011, 22:15
door GoThanh
ja dat doe ik ook in mijn TA filmpjes, alleen mijn microfoon van me telefoon is niet zo heel goed dus dat hoor je binnen niet goed :P maar bij een van mijn TA fly by hoorde je dat wel goed via de uitlaat haha :P

maar filmpje ken ik al.. blijft inderdaad echt een beest! korte slag maar wel 1800 cc inhoud inplaats van lange slag! Daarom revt dat ding als een gek!

Re: Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 08 Apr 2011, 22:29
door Polini
Is dat beter met aanremmen tussengas geven?

Re: Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 08 Apr 2011, 23:42
door RobertR
Polini schreef:Is dat beter met aanremmen tussengas geven?


Dat was eigenlijk ook een beetje mijn vraag, wat het nut er van is... :)

Re: Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 09 Apr 2011, 12:18
door GoThanh
Je krijgt minder die schok bij terug schakelen.. bij FWD is het eigenlijk niet heel erg maar bij RWD wel, je kontje kan dan heel erg nerveus doen.. en ja zo komt je koppeling smooth op vanwege hele kleine toerenverschil..

Maar je doet dit ook om snel te kunnen terugschakelen, want als je normaal remt laat je je toeren zakken en schakel je terug maar met deze manier kan dat eerder en kan je je concentreren op entry van je bocht.

Re: Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 09 Apr 2011, 12:23
door RobertR
GoThanh schreef:Je krijgt minder die schok bij terug schakelen.. bij FWD is het eigenlijk niet heel erg maar bij RWD wel, je kontje kan dan heel erg nerveus doen.. en ja zo komt je koppeling smooth op vanwege hele kleine toerenverschil..

Maar je doet dit ook om snel te kunnen terugschakelen, want als je normaal remt laat je je toeren zakken en schakel je terug maar met deze manier kan dat eerder en kan je je concentreren op entry van je bocht.


Thx! Duidelijk uitgeled :up:

Re: Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 09 Apr 2011, 16:58
door JoostB
GoThanh schreef:Je krijgt minder die schok bij terug schakelen.. bij FWD is het eigenlijk niet heel erg maar bij RWD wel, je kontje kan dan heel erg nerveus doen.. en ja zo komt je koppeling smooth op vanwege hele kleine toerenverschil..

Maar je doet dit ook om snel te kunnen terugschakelen, want als je normaal remt laat je je toeren zakken en schakel je terug maar met deze manier kan dat eerder en kan je je concentreren op entry van je bocht.


klopt helemaal + het is gewoon ontzettend stoer :P

Re: Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 09 Apr 2011, 20:19
door Big Bertha
Polini schreef:Is dat beter met aanremmen tussengas geven?

laat jij je koppeling maar ineens opkomen in de 2 als je 80 rijdt dan heb je antwoord waarom :D

Re: Spoon EK9 Tsukuba

BerichtGeplaatst: 09 Apr 2011, 21:43
door GoThanh
JoostB schreef:
GoThanh schreef:Je krijgt minder die schok bij terug schakelen.. bij FWD is het eigenlijk niet heel erg maar bij RWD wel, je kontje kan dan heel erg nerveus doen.. en ja zo komt je koppeling smooth op vanwege hele kleine toerenverschil..

Maar je doet dit ook om snel te kunnen terugschakelen, want als je normaal remt laat je je toeren zakken en schakel je terug maar met deze manier kan dat eerder en kan je je concentreren op entry van je bocht.


klopt helemaal + het is gewoon ontzettend stoer :P


haha ja daarom doe ik het ook :P wou ik altijd al kunnen sinds ik best motoring en initial d keek haha