Kay schreef:decivicons schreef:belachelijk veel vermogen , als je zo een joekel van een turbo hebt , ben je ook opgezadelt met een huge turbo lag... en als de turrbo dan opgang komt , rookt hij bandjes in enkele weken tot maanden op...
een impreza met 1 maat grotere turbo , ecutekje , turbo druk controller , fmic , setje injectors , walbro pompje , en uitlaat systeem op de kwart mijl nog steeds sneller zijn , puur en alleen door het houden van tractie ...
ik denk als je een civic wil hebben die hendig rap is , en tractie wil blijven behouden, zul je een aftermarket peperduur traction control systeem moeten gebruiken dat aangesloten wordt op de abs sensor , dat bij te veel wheelspin de ecu het veermogen reduceert tot optimaal koppel vermogen zonder wheel spin...
ik vind een turbo op een civic ten alle tijden super gaaf , maar wat heb je hier aan , 3 seconden niks , en dan begrenzer , je teller schiet 80 km hoger terwijl je die snelheid door de spin niet eens behaald ? ik vind t waardeloos.
dan nog respect dat iemand er zo veel geld in pompt , iemand moet de baas willen zijn he
Je hebt nooit met een turbo gereden of niet? Impreza's zijn langzaam... 4-wielaandrijving is weerstand... Maar dat wist je vast...
Dat zeiden ze toendertijd ook tegen Audi..