Need for Speed 2015

Voor alles wat niet past in de andere subfora

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor Bor » 18 Mrt 2016, 11:03

Ja ik heb hem gisteren ook voor het eerst kunnen spelen op de PC :D

Karakteristieken tussen de verschillende auto's zijn goed te merken. FWD en RWD. In 3 uur tijd lvl 16 weten te behalen. Snap alleen een aantal dingen nog niet helemaal aan het spel. Sommige parts kunnen alleen unlocked worden door missies van amy te doen? Maar ik zie niet echt missies, behalve de paars gekleurde races die je met haar kunt doen? Bedoelen ze die daarmee?

Ook zo ik op lvl 8 en 10 de wielbogen unlocked hebben, maar ik kan op mijn civic nog altijd geen fender flares plaatsen want de wielbogen zijn nog gelocked aan de achterzijde. Voor kan ik alleen de race style fender plaatsen. Iemand een verklaring hiervoor?

Mijn PC kan hem met alle settings op ultra niet lekker draaien, beeld hapert bij het laden van de weg en omgeving. Settings net iets lager, speelt prima maar de auto ziet er meteen ook een stuk minder goed uit. Weet nog niet helemaal goed wat ik daar van moet vinden. Wellicht nog eens stoeien om de settings beter te krijgen. Moet nog uitzoeken welke settings precies welk onderdeel verbeterd. Wellicht dat ik de schaduw laag zet en de details hoog, dat het dan beter eruit ziet. Maar dat moet ik dus nog uitzoeken.

Voor de rest blij met de sliders voor het onderstel, die doen ook daadwerkelijk iets. Wel jammer dat je de andere dingen niet aan kunt passen net als in voorgaande NFS, zoals Pro street en Shift 2 unleashed. Je kunt het natuurlijk wel deels beïnvloeden door de onderdelen die je koopt, maar ik kloot liever zelf met een slider.

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor Al-X » 18 Mrt 2016, 11:38

Bor schreef:Maar ik zie niet echt missies, behalve de paars gekleurde races die je met haar kunt doen? Bedoelen ze die daarmee?


Klopt.

Zelfde geldt voor die parts, zoals flares aan de achterkant, die unlocken ook na verloop van tijd. Volgens mij staat er ook bij op welk level? Weet het even niet meer zeker, heb het al een tijdje niet meer gespeeld..

Persoonlijk vond ik het het lekkerst spelen als ik alles meer richting Drift afstemde dan richting Grip. In geval van die laatste werd mijn auto vaak enorm ondersturend, en haalde ik veel bochten totaal niet zoals dat ik wilde, terwijl ik met een Drift-setting de auto heel mooi kon "zetten" voor elke bocht :like:

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor Suurbier91 » 18 Mrt 2016, 12:50

Klopt inderdaad, die paars gekleurde races zijn de storyline van Amy en als je die blijft doen ontgrendel je vanzelf nieuwe parts. Normaal heb je ook een bepaald level nodig om de looks van je auto te veranderen maar in het geval van de Civic zijn de bumpers en fenders etc later toegevoegd als DLC. Dit houdt in dat je al die parts moet vinden in de open wereld door middel van "free parts". Dat zijn van die 4x4 pickup trucks die geparkeerd staan waar je dan naartoe moet rijden om een gratis part te krijgen. Veelal zijn dit algemene performance upgrades zoals nieuwe ECU oid maar daar zitten dus ook enkele plaatwerkonderdelen voor de Civic en andere auto's zoals de Golf tussen. Deze locaties verschijnen ook gewoon op je map als je erlangs rijd. En tja, gekloot met settings hebben wij als consolegamers geen last van.... :>>: Hoop dat je hier wat aan hebt man!
1996 Honda Civic EK3 1.5 VTEC-E

- Blox Velocity Stack 3" luchtfilter
- NGK bougiekabels + bougies
- S20 D16z6 ESI versnellingsbak
- SRS 4-2-1 RVS één-delig spruitstuk
- SRS P-type Katvervanger
- SRS R60 Catback

Gebruikers-avatar
Suurbier91
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 419
Geregistreerd:
22 Sep 2014, 01:54
Woonplaats:
Zwolle

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor Bor » 18 Mrt 2016, 13:22

Thx heren, ja instellingen is altijd ff zoeken. Maar dan ziet het er meestal wel beter uit dan met console :)

Dus nog meer free parts zien te vinden haha.

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor Arno » 18 Mrt 2016, 14:00

Game ook gekocht voor de PS4. Ik haat die corny shit.

Gebruikers-avatar
Arno
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 714
Geregistreerd:
11 Mei 2007, 13:49
Woonplaats:
Drachten

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor Suurbier91 » 18 Mrt 2016, 18:25

Ik heb vanmiddag mijn journey gereset omdat ik heel graag opnieuw wou beginnen vanwege de nieuwe updates van de laatste tijd. Eerste wat me opviel is dat ik me nu ook mateloos irriteer aan de cheesy cutscenes, terwijl ik die tijdens mijn eerste playthrough juist wel wat vond hebben. De rest van de game vind ik echter erg goed en vermakelijk! Ik moet zeggen dat de handbak best pittig maar daardoor erg uitdagend en leuk is om te gebruiken! De wrap editor heeft ook de enige verbeteringen gekregen en ik vind het ook heel tof om te zien dat je wraps van andere spelers kan downloaden en je eigen wraps ook kan sharen met anderen! Daarom besloten om gelijk een Kanjozoku wrap te maken voor mijn EK9. Wat vinden jullie ervan?

Afbeelding

Afbeelding
1996 Honda Civic EK3 1.5 VTEC-E

- Blox Velocity Stack 3" luchtfilter
- NGK bougiekabels + bougies
- S20 D16z6 ESI versnellingsbak
- SRS 4-2-1 RVS één-delig spruitstuk
- SRS P-type Katvervanger
- SRS R60 Catback

Gebruikers-avatar
Suurbier91
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 419
Geregistreerd:
22 Sep 2014, 01:54
Woonplaats:
Zwolle

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor Hardbreaktwo » 18 Mrt 2016, 19:00

Ik stoorde me in het begin niet zo aan maar idd nu ik het spel voor de 2e keer doorneem erger ik me kapot aan dat bar slechte acteren en de neppe teksten :doze:
Afbeelding

Showtime! schreef:Carterpan, gewoon een slijtage onderdeel :lol:

Gebruikers-avatar
Hardbreaktwo
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 625
Geregistreerd:
14 Sep 2011, 17:41
Woonplaats:
Wijhe

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor Suurbier91 » 18 Mrt 2016, 19:22

Haha jij hebt er dus ook al last van! Alsof je nu pas beseft hoe vreselijk en amateuristisch die acteurs zijn! Ik had veel liever een Fast and Furious setting gehad ofzo, nog steeds best cheesy maar gewoon wat volwassener ofzo haha
1996 Honda Civic EK3 1.5 VTEC-E

- Blox Velocity Stack 3" luchtfilter
- NGK bougiekabels + bougies
- S20 D16z6 ESI versnellingsbak
- SRS 4-2-1 RVS één-delig spruitstuk
- SRS P-type Katvervanger
- SRS R60 Catback

Gebruikers-avatar
Suurbier91
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 419
Geregistreerd:
22 Sep 2014, 01:54
Woonplaats:
Zwolle

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor Suurbier91 » 21 Mrt 2016, 16:08

Ik heb nog even een Miata en een DC5 voorzien van een stel stickers. Zie hier het resultaat!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
1996 Honda Civic EK3 1.5 VTEC-E

- Blox Velocity Stack 3" luchtfilter
- NGK bougiekabels + bougies
- S20 D16z6 ESI versnellingsbak
- SRS 4-2-1 RVS één-delig spruitstuk
- SRS P-type Katvervanger
- SRS R60 Catback

Gebruikers-avatar
Suurbier91
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 419
Geregistreerd:
22 Sep 2014, 01:54
Woonplaats:
Zwolle

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor zerofoxmedia » 21 Mrt 2016, 23:32

Ziet er strak uit!

Bor: wat die unlocked parts betreft, ik had destijds gelezen dat het niet bij je beginauto kan (als je een Civic hebt gekozen dus). Ik verkocht m'n eerste auto, kocht eenzelfde terug en toen konden de parts wel.
ZEROFOXMEDIA


zerofoxmedia
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 333
Geregistreerd:
06 Dec 2015, 19:53
Woonplaats:
Alles-kan-land

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor Arno » 21 Mrt 2016, 23:49

Wie heeft er nog een crew plekkie over

Gebruikers-avatar
Arno
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 714
Geregistreerd:
11 Mei 2007, 13:49
Woonplaats:
Drachten

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor Bor » 22 Mrt 2016, 08:25

Rick90 schreef:Ziet er strak uit!

Bor: wat die unlocked parts betreft, ik had destijds gelezen dat het niet bij je beginauto kan (als je een Civic hebt gekozen dus). Ik verkocht m'n eerste auto, kocht eenzelfde terug en toen konden de parts wel.



Dat zou serieus echt klote zijn :doh:

Heb na 9 uur spelen het spel bijna uitgespeeld. Het is echt een goede game geworden. Lvl 48 is bereikt dus ook voor het unlocken van de parts ben ik bijna klaar. De civic is dus op 2 upgrade parts na helemaal gedaan, dus die nu moeten verkopen en weer het zelfde terug bouwen is best weggegooid geld en tijd :emo:')

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor zerofoxmedia » 22 Mrt 2016, 09:21

Of je koopt een tweede Civic en je zet het over :>>:
ZEROFOXMEDIA


zerofoxmedia
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 333
Geregistreerd:
06 Dec 2015, 19:53
Woonplaats:
Alles-kan-land

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor Suurbier91 » 22 Mrt 2016, 10:19

Ik kon zelf op mijn begin-Civic alle parts gewoon gebruiken zodra ik ze gevonden had via die "free parts" die je in de wereld kan vinden. Heb je deze allemaal al gevonden Rob? Anders zou ik daar eens mee beginnen, dan op het envelopje klikken in je garage, de part voor je Civic aanklikken zoals een race style fender om deze te activeren en dan zou hij het gewoon moeten doen, ook op je begin-Civic!
1996 Honda Civic EK3 1.5 VTEC-E

- Blox Velocity Stack 3" luchtfilter
- NGK bougiekabels + bougies
- S20 D16z6 ESI versnellingsbak
- SRS 4-2-1 RVS één-delig spruitstuk
- SRS P-type Katvervanger
- SRS R60 Catback

Gebruikers-avatar
Suurbier91
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 419
Geregistreerd:
22 Sep 2014, 01:54
Woonplaats:
Zwolle

Re: Need for Speed 2015

Berichtdoor Bor » 22 Mrt 2016, 20:27

Nou ik denk dat het gewoon nog helemaal niet mogelijk is, want die parts zaten bij de eerste DLC upgrade toch?

Voor de pc zitten die niet in de release, die komen ook pas later ook al waren ze al uit voor de consols. Dus ik wacht eerst even de volgende update af, voor ik weer geld ga verkloten door dingen te proberen.

Heb hem trouwens wel al bijna uitgespeeld :lol:

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

VorigeVolgende

Terug naar Offtopic 2.0



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten
cron