Verslaat Honda Renault dit jaar?

Het laatste Honda nieuws lees je hier

Verslaat Honda Renault dit jaar?

Berichtdoor Alyssa » 08 Aug 2017, 14:54

Wat denken jullie? Haalt Honda dit jaar Renault nog in? De baas van het Honda Formule 1 team, heeft er vertrouwen in.

http://hondacommunity.nl/index.php/18-verslaat-honda-renault-dit-jaar

Afbeelding
Moderator op Honda Community Nederland: hét grootste Honda forum van Nederland

Gebruikers-avatar
Alyssa
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 120
Geregistreerd:
08 Jan 2013, 17:15
Woonplaats:
Zwijndrecht (NL)

Re: Verslaat Honda Renault dit jaar?

Berichtdoor Marsnel » 08 Aug 2017, 20:11

1 goede race maakt nog geen betrouwbare motor, is een oud japans gezegde. Dat zou Hasegawa toch moeten weten..

Als ze de rest van het seizoen, met dit tempo, zonder problemen uit zouden kunnen rijden zou het al een hele prestatie zijn.
Praatjes dat ze Renault wel even inhalen is alleen maar misplaatste grootdoenerij, en vind ik persoonlijk echt niet kunnen als je hun beschamend slechte performance tot nu toe ziet. Wsl alleen maar in een poging om Alonso positief te stemmen, maar die weet wel beter.

Ze komen er heus wel. Maar dit soort ontwikkelingen gaan niet van de 1 op de andere dag.

Gebruikers-avatar
Marsnel
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1015
Geregistreerd:
05 Nov 2005, 18:47
Woonplaats:
Waddinxveen

Re: Verslaat Honda Renault dit jaar?

Berichtdoor GoThanh » 09 Aug 2017, 09:00

Ik vind het ook optimistisch maar ik hoop het wel haha performance tot nu toe is echt beschamend van hier tot aan tokio.

Maar goed redbull was ook niet echt betrouwbaar als je de statistieken bekijkt.

Maar volgens mij zijn Renault en Honda beide naar dat mercedes concept overgestapt en dan introduceer je heleboel nieuwe dingen en dan is alle betrouwbaarheid nog onbekend..
Afbeelding
Track personal record: Nurburgring BTG ~8:20 (K24) Zandvoort: 2.01:538 (K24) Assen: 2:08 (B18C)
Track civic EK: K24A3 semi-build Build topic

Gebruikers-avatar
GoThanh
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2667
Geregistreerd:
10 Apr 2009, 17:49


Terug naar Honda nieuws



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
cron