Ik heb ook elk jaar gezeur met me co, gewoon inderdaad de auto warm rijden, en dan lekker paar keer door de versnellingen trekken, als die dan gemeten word is het bij mij gewoon 0.0 Als we dan wachten en de kat weer kouder word zie je het co ook gewoon oplopen.
Bij een D14 (and ale andere Dseries) heb je het carteronluchtings slangetje in het midden van het spruitstuk, van je inlaat aftrekken en slangetje naar beneden proppen, en het pijpje afdoppen, moet ik elk jaar doen bij onze groene, totdat ik hem liet chippen/obd ombouw, toen was alles altijd goed
Tussen je runners van je inlaat loopt een slan, die gaat naar je pcv klep. Die moet je afdoppen
Normaal zuigt die via daar oliedampen op ofzo.. en die verbrand die dan weer hierdor krijg je te hoge co2? I dont know. Nooit last van gehad iniedergeval
klinkt apart, ik moet er zelf ook heel binnenkort aan geloven dus we gaan het zien! Doen die oliedampen dan iets aan je CO of is het meer dat hij dan meer lucht aanzuigt?
'03 BMW 525iA Special Executive '01 Seat Ibiza 1.8 20VT Cupra
Vandaag voor de keuring geweest met de EJ2, B16a. Aangeboden zonder kat, met katvervanger, CO gehalte van 0.59 stationeer 800rpm. Dus netjes afgesteld door martijn