door hondanickx » 06 Jun 2010, 19:36
D16y7 kabelboom steken dan is het 95% plug & play .Wat heb je zoal nodig
- D16y7 kabelboom
- P06 ecu of een andere obd1 ecu.
- D15b7 verdeler (TD41u)
- 240cc of 190cc injectors obd2a (Of obd1 injectors met obd1 stekkers)
- 4draads lambda
- IACV sensor stekker (obd1)
- PCS sensor stekker (obd1) (In mijn geval gebruikte de D16y7 een rechthoekige stekker ipv ronde)
- Ecu conversie harnas obd2a naar obd1.(In mijn geval moest ik 1 draad herpinnen van de iacv.Dit omdat die conversie harnassen worden gemaakt voor een D16y8)
- Verdeler conversie harnas 10 pin (1stekker) obd2 naar obd1 (2 stekkers).Of je knipt en soldeert de obd1 stekkers er zelf aan.
Ik heb bij Rywire een verdeler conversie harnas gehaald en een ecu conversie harnas zodat ik zo min mogelijk moest knippen en solderen.Alleen de iacv en pcv heb ik een andere stekker aan moeten solderen en 1 draadje omgewisseld in de originele d16y7 kabelboom .Voor de rest rij ik daar nu een 2tal weken al op rond zonder problemen op mijn d14a4.
The SOHC combustion chamber is a better shape than the DOHC.
So don't chunk those 1.6 SOHC engines, they can make really good power. For a pure performance application, regardless of application, I'd choose the SOHC. No bull!! .........T.O.O. .......