Nitram schreef:Beste lezers ik heb een probleempje met dit relaisdeze heb ik opnieuw gesoldeerd, als ik hem bekracht direct met 12 volt op de accu hoor ik hem schakelen maar in de auto op de stekker niet. Nu heb ik stroom gemeten en krijg maar 10 volt op de kabel. Is er nog ergens een zekering te vinden of komt er vanaf de motor ook nog een spanning die nodig is om dit relais goed te schakelen.
Nitram schreef:Ik begon al een vermoeden te krijgen dat het aan de massa lag.
Als volgt is het verhaal, deze Civic van 1996 is van mijn zoon en heeft iets te laat olie bijgevuld met alle gevolgen van dien.
Stoute schoenen aangetrokken en een andere motor gemonteerd met dit als resultaat. Met deze tips ga ik verder zoeken er moet iets zijn wat de 12 volt onderuit trekt naar 10 volt. En anders alle stekkers 1 voor 1 loshalen en dan maar kijken waar de boosdoener zit.
Nitram schreef:Er zat en erzit nu weer een D15Z6 in.
start onderbreken werkt groene sleutel in dashboard.
Nitram schreef:Meer informatie ECU
Type; 37820-P2Y-G01
942-115313
Na insteken van een paperclip in het bewuste stekkertje krijg ik geen knippercode. ECU stuk misschien????
Terug naar Elektrisch / Motormanagement