CR-V 2003 Elektrische ramen en centraal portiervergrendeling

Bespreek je elektrische problemen hier

CR-V 2003 Elektrische ramen en centraal portiervergrendeling

Berichtdoor crvdriver » 10 Nov 2017, 21:32

Hallo,

Sinds vandaag werkt alleen het elektrische raam nog aan bestuurderszijde (het lampje in de schakelaar brandt ook). De andere drie ramen reageren niet meer op de schakelaars, er gebeurt helemaal niets bij bediening. Verder reageert de elektrische portiervergrendeling van de bijrijders zijde niet meer (werkt wel normaal via de sleutel). Iemand advies wat deze euvels kunnen veroorzaken? En eventueel stappen plan om de storingen te kunnen lokaliseren? Bedankt alvast, Mark

Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk

crvdriver
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 35
Geregistreerd:
28 Feb 2016, 09:25

Re: CR-V 2003 Elektrische ramen en centraal portiervergrende

Berichtdoor fearless » 13 Nov 2017, 15:51

Wat betreft de ramen, misschien het schakelaartje om de ramen op slot te zetten in gedrukt ? Hiermee zet je de ramen op slot exclusief je bestuurders raam. (zie afbeelding, ronde knopje aan voorzijde.

En wat betreft de portiervergrendeling, dit zou waarschijnlijk het electrische deur motortje zijn. Komt vaker voor bij Honda.
Bijlagen
41ekrgvqRfL._SY300_.jpg
41ekrgvqRfL._SY300_.jpg (10.41 KiB) 6580 keer bekeken
Afbeelding

Gebruikers-avatar
fearless
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 99
Geregistreerd:
27 Jan 2012, 13:14
Woonplaats:
Zoetermeer

Re: CR-V 2003 Elektrische ramen en centraal portiervergrende

Berichtdoor crvdriver » 13 Nov 2017, 21:06

fearless schreef:Wat betreft de ramen, misschien het schakelaartje om de ramen op slot te zetten in gedrukt ? Hiermee zet je de ramen op slot exclusief je bestuurders raam. (zie afbeelding, ronde knopje aan voorzijde.

En wat betreft de portiervergrendeling, dit zou waarschijnlijk het electrische deur motortje zijn. Komt vaker voor bij Honda.
Bedankt! De elektrische ramen werken inmiddels weer... Het motortje voor de portiervergrendeling ga ik bestellen op Ebay. Mvg, Mark

Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk

crvdriver
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 35
Geregistreerd:
28 Feb 2016, 09:25


Terug naar Elektrisch / Motormanagement



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten
cron