Honda accord start niet (geen vonk)

Bespreek je elektrische problemen hier

Honda accord start niet (geen vonk)

Berichtdoor bouwmeester » 21 Feb 2016, 19:43

Hallo ik ben Lambert en ik ben sinds kort in het bezit van een Honda accord bouwjaar oktober 1994, 2 liter benzinemotor, 210.000 km gelopen. De auto heeft 2 jaar stil gestaan in garage en de laatste 7 maand buiten. Hij heeft in die tijd nog 1 keer gelopen om hem naar buiten te plaatsen. Nu heb ik deze auto overgenomen en moet een grote schoonmaak hebben. Maar goed, heb ik er voor over. Nieuwe accu er in benzine er in en starten: helaas start niet. Benzine pomp werkt, krijgt ook benzine, alleen vonkt hij niet. Kan wel eens voor komen dat verdelerkap en rotor smerig zijn en dat was het ook goed schoongemaakt met schuurpapier. Alles terug plaatsen, maar helaas nog geen vonk. Nu merk ik ook dat de alarm lichten en richtingaanwijzer en claxon het ook niet doen. Zekeringen naar gekeken en lijken me goed. Wie kan mij helpen? Heeft de ontsteking ook een relais of zo iets. Ontsteking krijgt wel stroom op die stekker met twee kabels er in. Iemand nog een idee hoe je een bobine moet door meten. Ik hoor het graag als iemand iets weet of een optie heeft.

m.v.g. Lambert :like:

Moderator: leestekens toegevoegd en 'Enters' verwijderd, want het was onleesbaar.

bouwmeester
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 1
Geregistreerd:
21 Feb 2016, 19:10

Re: Honda accord start niet (geen vonk)

Berichtdoor Luuk » 25 Feb 2016, 18:55

Deed me denken aan een filmpje dat ik ook eens heb gezien, met hetzelfde probleem: https://www.youtube.com/watch?v=-BWOV0MyHTo

Luuk
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 112
Geregistreerd:
21 Mrt 2012, 12:54
Woonplaats:
Veghel


Terug naar Elektrisch / Motormanagement



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten
cron