aansluit probleem motor EJ9

Bespreek je elektrische problemen hier

aansluit probleem motor EJ9

Berichtdoor silverstone b16b » 01 Mei 2015, 07:58

Heb een probleem om me B16 motor aan te sluiten in me EJ9 Heb een VTI motorkabelboom ODB2A en een P30 ecu en me kabelboom achter het dashboard is ODB2B je snap het probleem wat ontstaat wie weet een oplossing .
Heb geen zin om heel me dashboard los te halen en de kabel te vervangen voor een ODB2A .

silverstone b16b
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 44
Geregistreerd:
22 Feb 2011, 01:56

Re: aansluit probleem motor EJ9

Berichtdoor hondanickx » 16 Mei 2015, 11:52

silverstone b16b schreef:Heb een probleem om me B16 motor aan te sluiten in me EJ9 Heb een VTI motorkabelboom ODB2A en een P30 ecu en me kabelboom achter het dashboard is ODB2B je snap het probleem wat ontstaat wie weet een oplossing .
Heb geen zin om heel me dashboard los te halen en de kabel te vervangen voor een ODB2A .



Het is dus een facelift ej9 obd2b zover ik begrijp ?
Zoja vermoed ik dat het makkelijker is dat je je oem EJ9 kabelboom neemt paar vtec kabels bijtrekt en voor de ontsteking een Obd2b naar obd2a verloop harnas koopt .Dan moet je voor de ecu nog een Obd2B naar Obd2a verloop harnas nemen .
Zoniet moet je de interieur kabels herpinnen en van je ej9 kabelboom de stekker gebruiken.( geen idee of dit gaat uitkomen dan)
The SOHC combustion chamber is a better shape than the DOHC.
So don't chunk those 1.6 SOHC engines, they can make really good power. For a pure performance application, regardless of application, I'd choose the SOHC. No bull!! .........T.O.O. .......

hondanickx
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1288
Geregistreerd:
16 Jan 2007, 20:31
Woonplaats:
Belgie

Re: aansluit probleem motor EJ9

Berichtdoor silverstone b16b » 23 Mei 2015, 00:00

Heb nu een VTI facelift ODB2B motorkabelboom dus met een ODB2B naar ODB1 conversie ben ik er dan gelukkig .

silverstone b16b
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 44
Geregistreerd:
22 Feb 2011, 01:56


Terug naar Elektrisch / Motormanagement



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten
cron