Airco Aerodeck

Voor alles met betrekking tot interieur en audio

Airco Aerodeck

Berichtdoor honda_mix » 28 Mei 2018, 09:34

Hoi,

Het gaat weer warmer worden en deze zomer (juli) met het gezin naar Frankrijk. Maw ik moet er aan geloven en de Airco laten maken. Vorig jaar heb ik hiervan de V-snaar verwijderd, er kwam een goede bak herrie uit de de koppeling. Soms stopte het en werd het ook wel koud maar om op een gegeven moment weer een gruwelijk geschuur. Lijkt mij dus iets van de magneetkoppeling. Het vervangen van de compressor lees ik hier is bijna makkelijker dan de koppeling alleen (is dat waar?)
Ik ga het niet zelf doen maar heb een garage die gerust zelf aangeschafte spullen wil inbouwen.
Hebben jullie een tip voor mij? Wat zal ik doen en vooral WAT zal ik kopen welke type enz enz. Ik kan dat helaas nergens vinden.

Alvast bedankt!

Auto is uit 1999, 1493 cc en 114PK

honda_mix
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 34
Geregistreerd:
09 Jun 2017, 09:26

Re: Airco Aerodeck

Berichtdoor Kevinio » 28 Mei 2018, 10:36

Wellicht is het enkel een nieuw plaatje zetten in de magneet koppeling. Het is allemaal geen jong spul meer, dus als je iets hebt wat goed werkt zou ik het houden.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Airco Aerodeck

Berichtdoor little rocket » 28 Mei 2018, 10:43

Het makkelijkst vind ik zelf een nieuwe of gebruikte pomp monteren.
Dit het ik zelf ook bij mijn aerodeck destijds gedaan
Pompen van alle D serie motoren van 92-01 zijn hetzelfde dus genoeg te vinden.
The Real Deal, Advantages of Genuine, Don't take the fake

Gebruikers-avatar
little rocket
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1594
Geregistreerd:
25 Apr 2006, 19:11
Woonplaats:
hoofddorp

Re: Airco Aerodeck

Berichtdoor honda_mix » 29 Mei 2018, 09:05

Kevinio schreef:Wellicht is het enkel een nieuw plaatje zetten in de magneet koppeling. Het is allemaal geen jong spul meer, dus als je iets hebt wat goed werkt zou ik het houden.


Dank je wel Kevinio! Weet jij een adresje waar ik zoiets kan laten nakijken? Ik woon in Zuid Holland.

honda_mix
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 34
Geregistreerd:
09 Jun 2017, 09:26

Re: Airco Aerodeck

Berichtdoor honda_mix » 29 Mei 2018, 09:07

little rocket schreef:Het makkelijkst vind ik zelf een nieuwe of gebruikte pomp monteren.
Dit het ik zelf ook bij mijn aerodeck destijds gedaan
Pompen van alle D serie motoren van 92-01 zijn hetzelfde dus genoeg te vinden.


Ja zou je wel zeggen een nieuwe kost ook de wereld niet, tweede hans wellicht nog goedkoper. Heb jij enige idee waar op te letten?
Ik kan wel van alles vinden maar vrees het belletje van de garage met de woorden. "ik heb nu alles open maar dit is dus net niet de goede":-)

honda_mix
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 34
Geregistreerd:
09 Jun 2017, 09:26


Terug naar Interieur / Audio



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
cron