Dit topic word nog interessant ook haha.
Beetje nachtelijke post maar ben 15 mei Assen op geweest. En dus voor het eerst met de integra eens kunnen voelen hoe hij rijd en reageerd.. Compleet iets anders dan de coupe die ik voorheen had dus het was wel ff wennen.
De balans van de auto was goed (misschien op sommige stukken wat lastig insturen door een iets te slappe springrate achter vergeleken met voor). Dat de balans van de auto redelijk goed lijkt merkte ik aan dat de auto in bijna elke bocht op een gegeven moment als geheel ging glijden of rollen. Door het gebrek aan stuurrespons en grip voelde de auto nog niet vertrouwd aan en heb ik redelijk voorzichtig moeten rijden. Tevens liep ik tegen lekkende nokkenas keerringen aan en was het testen helaas snel voorbij met 1.5 sessie.
Later heb ik heb contact gehad met de leverancier van de banden en hun gaven dus aan dat ik een hogere bandenspanning moest aanhouden voor warm 2.6 en achter warm 2.8:) tegen te veel onderstuur
ben deze week de banden in plaats van 2.2/2.2 warm te hebben wezen testen op straat met 2.4/2.4 warm, (begonnen op 2.2 rondom koud aangezien geen circuit heb hier haha). Ik merkte meteen een groot verschillende in grip en had ik meer vertrouwen in de bochten.
Conclusie: uitlijning lijkt nu goed op
Voorkant toe out totaal 0graden8' minuten
Achter toe in totaal 0graden16' minuten
Voorkant camber -2.2graden
Achter camber -2.3 graden
maar dit kan ik volgende keer pas beter aanvoelen met hogere bandenspanning.