D-Per4mance schreef:ik vind een Civic nogal springerig worden als je zo hard achter gaat
Ik heb enkel een zeker
verschil V/A aanbevolen, geen bepaalde rates
Enkele vbn en argumenten vanuit de
straat praktijk:
- De S2 coilovers zijn 8/6K. Verscheidene gebruikers (oa CRXn) rapporteerden een veel sportievere, overstuurde wegligging bij het wisselen van de veren, dus 6/8.
- Spoon progressieve veren (EK4/9) zijn 6,5/5,5.
- De EK9 komt standaard met 4,5L/4,5P, dus enig verschil is vooraan lineair en achter progressief, heeft een
neutrale ligging (zelfde voor de ITR met 4,7 dacht ik). Waarom zou je daar dan een 12/8 willen op plaatsen (met de nadruk op het grote verschil V/A)
De enige reden dat 12/8 ed setups verkocht worden is uit voorzichtigheid van de fabrikanten tov de bestuurders.
D-Per4mance schreef:Mag ik het voor 1x niet eens zijn met een wijsheid uit kristo's grote onderstelbijbel
Tuurlijk mag iedereen dat - nou mss niet iédereen, maar jij zeker