Aantal projectjes welke ik wil doen. (Honda Jazz 2006)

Zelf niet zo handig? Stel hier je vraag

Aantal projectjes welke ik wil doen. (Honda Jazz 2006)

Berichtdoor andytuinman3 » 04 Mei 2017, 10:46

Ik heb een aantal projecten welke ik wil gaan (proberen) te doen. Maar ik heb twijfels of het kan en wat ik nodig heb.

1. Centrale deurvergrendeling: Deze auto heeft geen centrale deurvergrendeling en dit zou ik in willen bouwen. Is dit "onmogelijk" of is dit wel te doen? en wat voor setje raden jullie aan? (zelf ervaring mee?)

2. Deze auto heeft geen stuurwielbediening voor de radio. Het lijkt me cool om er een stuur op te zetten die dit wel heeft (Honda Jazz 2006 versies bestaan namelijk wel met stuurwielbediening). Is er een plek waar ik dit kan kopen of iets dergelijks (winkel, sloop) en is dit te doen?
Of moet ik me toch gaan richten op een bluetooth stuurwielsetje (liever niet natuurlijk :P)

3. acteruitrijcamera. Dit moet volgens mij wel lukken. Iemand tips voor wat voor camera het beste zou zijn?

Ik heb een aftermarket radio van Joying die stuurwielbediening en camera ondersteund.

Ik hoop dat iemand wat meer licht op deze vragen/projecten kan schijnen.

Thanks :)

andytuinman3
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 6
Geregistreerd:
17 Jun 2016, 12:33

Re: Aantal projectjes welke ik wil doen. (Honda Jazz 2006)

Berichtdoor Nasty » 04 Mei 2017, 12:16

Interessant. Heb zelf indertijd ook een comfort-module ingebouwd (knipperlichten branden bij sluiten en openen van de auto). Ook cruise control kunnen inbouwen, en heb al bij een auto of 3 al parkeersensoren ingebouwd. Bij mijn huidige accord heb ik ook een achteruitrijcamera ingebouwd, maar aangezien die al een kleuren-navigatie systeem had was dit niet veel werk.

Stuur lijkt me erg moeilijk, aangezien dat allemaal via die stuurring moet.

Voor de camera bestaan er kitjes die je achteruitrij spiegel gebruiken. Die monteer je op je huidige spiegel.

Centrale vergrendeling kan je best gewoon een setje bij autostyle voor halen.
* 1995 (MA9) Honda Civic 1.5 vtec-e *totalled*
* 1997 (EJ9) Honda Civic 1.4i *verkocht*
* 2003 (EP2) Honda Civic 1.6i 30th anniversary *verkocht*
* 2007 (CL7) Honda Accord 2.0 Executive *verkocht*
* 2010 (AR2) Toyota Verso 1.6 *current*
* 2014 (CBR) Honda CBR125R *current*

Gebruikers-avatar
Nasty
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2278
Geregistreerd:
20 Jan 2007, 09:31
Woonplaats:
België

Re: Aantal projectjes welke ik wil doen. (Honda Jazz 2006)

Berichtdoor andytuinman3 » 04 Mei 2017, 12:31

Dank je wel voor de info.

Stuur gaat hem dan niet worden dan denk ik. Ik weet niet wat een stuurring is maar mijn gedachte was dat er dezelfde modellen zijn als mijn auto maar dan met stuurwielbediening. Dus ik dacht dat de "ruimte" er wel voor was. Dus dacht stuurwiel met bedining en het kastje ervoor aansluiten op mijn radio en klaar. Maar dat was dus te simpel gedacht.

Camera kan ik aansluiten op mijn radio dus hoef echt alleen de camera te hebben met een tulp aansluiting.

Centrale vergrendeling ga ik zeker even kijken bij autostyle. Thanks hiervoor.

andytuinman3
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 6
Geregistreerd:
17 Jun 2016, 12:33


Terug naar Noob tech



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten
cron