Aankoopfactuur motorblok bemachtigen.

Zelf niet zo handig? Stel hier je vraag

Aankoopfactuur motorblok bemachtigen.

Berichtdoor RC Power » 05 Nov 2016, 23:19

Ik stel deze vraag uit oprechte interesse en hoop dat iemand een manier kent om dit op te lossen.

Mijn auto kocht ik met een ander motorblok erin dan origineel. De vorige eigenaar had hiervan geen aankoopfactuur.
Wel weet ik dat de motor is verkregen via een normale manier, echter ik wil hem bij de RDW laten keuren zodat dit op kenteken vermeld komt te staan. Deze wil wel een aankoopfactuur erbij.

Nu is mijn vraag dus of iemand een manier weet om hiermee om te gaan, zodat ik hem volgens de boekjes kan laten omkeuren, zodat alles weer klopt. Mocht je een optie hebben hoor ik dat uiteraard graag.

Gebruikers-avatar
RC Power
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 459
Geregistreerd:
26 Mrt 2009, 20:17
Woonplaats:
Hoogvliet

Re: Aankoopfactuur motorblok bemachtigen.

Berichtdoor Jdm Civic » 14 Nov 2016, 15:50

Je kunt het eerst proberen bij Honda Europe. Mocht dit niet lukken stuur dan een bericht naar Honda Japan. Het kan enige tijd duren voordat Japan reageerd, maar ik heb hiermee wel de juiste papieren gekregen.

Europe
customer.service@honda-eu.com

Japan
customersvc4@spirit.honda.co.jp

Succes met je zoektocht naar de juiste info!

Mvg,

Mitch

Jdm Civic
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1299
Geregistreerd:
10 Jun 2007, 09:35
Woonplaats:
Veenendaal

Re: Aankoopfactuur motorblok bemachtigen.

Berichtdoor evilikke » 14 Nov 2016, 18:30

Ik heb mijn auto ook laten keuren zonder enige extra info over waar het blok vandaan komt.
Hierover had ik van tevoren al navraag overgedaan
En mij werd toen verteld dat het ook zonder info kan.

Echter duurt dit langer. Ze gaan dan zelf na zoeke of het serienummer van je motorblok gezocht word vanwegen diefstal.

Heeft bij mij 2 weken extra geduurd maar omdat de keuring dan al achter de hand is mag je gewoon rijden met de auto en krijg je daar extra papieren voor, voor als de politie je aan houd.

Gebruikers-avatar
evilikke
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 677
Geregistreerd:
28 Feb 2010, 16:12


Terug naar Noob tech



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten
cron