B18c4 bokt onderin

Alle motorische vragen komen hier aan bod

B18c4 bokt onderin

Berichtdoor -B18c4- » 09 Jan 2018, 22:46

Beste beste,

Onlangs distributieriem vervangen en daarna begon de ellende.
Na de vervanging starten de auto gewoon en kon er mee rijden, maar een paar uur later niet meer. Toen als eerste de timing gecheckt 3x welke goed staat. Temperatuur sensor los gemaakt en toen starten die weer, opgelost zou je zeggen. Die sensor vervangen proberen te starten en weer niets daar. Bougie kabels en bougies vervangen NGK dus geen zooi. Positief, gelijk starten, niet meer smoren, mooi stationair zowel warm als koud.... Opgelost zou je zeggen... Dag twee met nieuwe kabels en weer ellende.
De auto bokt onderin, bijvoorbeeld als je in de drie wegrijd vanuit lage toeren. Weinig tot half gas wilt niet, bokken en uitvallen. Koppeling in, meer gas geven en terug schakelen. Stomme is wanneer ik hem weg zet en een uur later weer start is alles normaal, rondje rijden en voelt tip top aan. Andere moment is het ellende.

Hopelijk kan iemand mij wijzer maken...
Groeten Rudi
Afbeelding
De betere gti heet VTI



viewtopic.php?f=2&t=27721

Gebruikers-avatar
-B18c4-
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 28
Geregistreerd:
27 Jan 2009, 17:58
Woonplaats:
weert/limburg

Re: B18c4 bokt onderin

Berichtdoor Kevinio » 10 Jan 2018, 10:41

Grote kans dat het dan een massa probleem is.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: B18c4 bokt onderin

Berichtdoor -B18c4- » 10 Jan 2018, 11:10

Kevinio schreef:Grote kans dat het dan een massa probleem is.


Welke massa kabel? Van het blok na chassis? Die ziet er optisch goed uit en is 4 jaar oud. Mijn vorige civic had ook problemen door slechte massa dus bij mijn huidige gelijk vervangen na aanschaf.
Afbeelding
De betere gti heet VTI



viewtopic.php?f=2&t=27721

Gebruikers-avatar
-B18c4-
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 28
Geregistreerd:
27 Jan 2009, 17:58
Woonplaats:
weert/limburg


Terug naar Motorisch



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten
cron