Kan ik de Purge solenoid/evap sensor ding weglaten ?Ik heb een D14a4 met gechipte p06 ecu (obd1 conversie) ,zover ik begrepen heb zuigt dit de benzine gassen weg uit de oem 'houtskool' tank ? Kan dit in de ecu uitgeschakelt worden ?
The SOHC combustion chamber is a better shape than the DOHC. So don't chunk those 1.6 SOHC engines, they can make really good power. For a pure performance application, regardless of application, I'd choose the SOHC. No bull!! .........T.O.O. .......
Idd benzine dampen worden opgeslagen in actief koolstoffilter, en uit actiefkoolstof filter worden weer toegevoerd aan de inlaat. Werd dit alleen maar aangestuurd, niet gecontroleerd. Dus als je het handeltje weg haalt, heeft de auto dit zelf niet in de gaten. Waarom wil je het weg hebben?
Uhhhm ja wat zou ik hier kunnen zetten? of zal ik br33z3r taal neer zetten?
Meer plaats , en minder op het inlaatspruitstuk.Ik zou een breather tank willen instaleren en op die plaats waar nu de koolfilter zit zou ideaal zijn.Dus er komt ook geen foutcode als ik deze weghaal dan ?
The SOHC combustion chamber is a better shape than the DOHC. So don't chunk those 1.6 SOHC engines, they can make really good power. For a pure performance application, regardless of application, I'd choose the SOHC. No bull!! .........T.O.O. .......
Op mijn EK3 bij aankoop was dat slangetje doorgeknaagd Geen foutmelding, wel draaide de motor niet zo goed, allicht omdat ie dan lucht trok ipv benzinedampen
D15Z6 THROTTLE BODY (SOHC VTEC)
#17 ... 36165P2YG00 ... TUBE A, PURGE CUT SOLENOID
The SOHC combustion chamber is a better shape than the DOHC. So don't chunk those 1.6 SOHC engines, they can make really good power. For a pure performance application, regardless of application, I'd choose the SOHC. No bull!! .........T.O.O. .......