Lekker begin van een nieuejaar zeg...wat is t toch ook een diep diep triest volkje die k*t woute
Sterkte verder
Lars schreef:- verlaging, aanlopende wielen - 220'euro boette
Al-X schreef:Reken maar dat ze op dat "te laag" wel een smoesje hebben, zoals belemmering van het verkeer (doordat je langzaam over drempels/slechte wegen moet) of beschadiging van het wegdek..
Er staat me overigens wel iets bij van dat je officieel gezien wel een minimale bodemvrijheid moet hebben. Althans, da's wat mij gezegd toen mijn auto in beslag werd genomen vanwege te laag. Jammer genoeg niet bij me opgekomen om te vragen of ik dat ook zwart op wit mocht zien, misschien een tipje voor Lars? Denk dat er wel meer mensen nieuwsgierig naar zijn
Folie over je lampen is sowieso niet legaal, ook niet APK goedkeur enzo. Waarom het dan wel verkocht mag worden? Zal wel de logische Nederlandse regelgeving zijn . Die achterlijke boete van een fucking knopje, zou ik idd ook tegen in hoger beroep gaan, wat een onzin blijft dat!
Vladi schreef:
Staat niet zwart op wit, want die regel is er in Nederland (vooralsnog) NIET.
Vóór 1994 werden de meeste Franse modellen uitgerust met Gele koplampen, in hoeverre deze in deze regelgeving vallen weet ik niet, ik denk zelf dat dit net als al het andere van onze hobby gedoogd word.
Want bij het aanpassen van je auto verpest je de toegekende "Typegoedkeuring", en dat is in principe een regel waar ze ten allen tijde op terug kunnen vallen.
Lars schreef:De shuttle gaat weg omdat ik de shuttle juist leuk vond als die laag was.. een " Mpv" laag met dikke wielen, bleef een leuke verschijning.. als die straks weer hoog met staal is is er voor mij geen gein meer aan. en weer verlagen is ook geen optie want ik woon in een dorp waar maar 2 shuttle's rijden dus pikken ze me zo weer van de weg.