Pagina 116 van 133

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 13:58
door Goofy
geweldig mooie auto man...

heb er even ingezeten tijdje terug maar hijs echt als nieuw! super wagen!

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 13:59
door Jaane
Zero9 schreef:very true. naja, weet je... alles op z'n tijd. Heb gisteren de voorbumper weggebracht die moest herspoten worden, lip gelijk meegebracht en tijdelijke bumper erop gezet, dus zowieso is ie nu wel een beetje ghettooooo


wel goed opletten met kleurverschil. Nh0 is een kutkleur om te herspuiten

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 14:06
door ATR
NH-0 is de bom.

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 14:09
door AssItch
oi bouli... wanneer kon jij terecht?

ikke maandag :P

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 14:11
door ATR
Grrrr :P


Ik 8 juni, maar dan is die wel mooier, want die van jou heeft dan een maand oude lak, lekker puh.

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 15:39
door Zero9
thanks. Opzich heb ik wel vertrouwen in de spuiter. Heb z'n eerdere werk gezien en daar is helemaaal niets mis mee, zelfs geen greintje kleurverschil. Zal misschien v/h weekend eens foto's posten als er een shootje is

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 15:45
door stefan
Als je onderin power wilt, moet je een H22 swappen, maar die heeft niks bovenin... met de rev limiter zo laag ís er nl. helemaal geen 'bovenin' muahaha :P

Ow... B18C crank/rods/pistons erin zetten, dat helpt je ook een hoop.
Of een DART 84mm B18 onderblok bestellen en builden met een goede strokerkit... ook dik.

Maar goed, dat is het mooie aan een Honda; lekker rustig en relaxt in lage toeren rijden, maar zodra je dat voorbij bent; blazen!

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 15:46
door AssItch
stefan schreef:Als je onderin power wilt, moet je een H22 swappen, maar die heeft niks bovenin... met de rev limiter zo laag ís er nl. helemaal geen 'bovenin' muahaha :P

Ow... B18C crank/rods/pistons erin zetten, dat helpt je ook een hoop.


jonge... het scheelt 1000 rpm met een b-serie... en die rpm heb je niet nodig... :P

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 15:48
door stefan
Begrenzer ligt stock op 7200rpm toch?
Net een VW motor dus; groot, lomp en geen toeren :P

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 15:54
door Zero9
stefan schreef:Maar goed, dat is het mooie aan een Honda; lekker rustig en relaxt in lage toeren rijden, maar zodra je dat voorbij bent; blazen!


dat ben ik met je eens inderdaad. Als je eens goed wil wegrijden moet je maar zorgen dat je goed launched!

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 16:10
door hank!
stefan schreef:Begrenzer ligt stock op 7200rpm toch?
Net een VW motor dus; groot, lomp en geen toeren :P


jaja...

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 16:27
door stefan
hank! schreef:jaja...

Gniffel :P

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 17:49
door voetbalboer87
zo weinig maakt de h22 van ewoud niet bepaald, denk dat het weinig scheelt met jou stefan..

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 18:52
door hank!
die b16 van hem loopt wel op 3 poten he :P

Re: Tim|FSKREW|ILOVEMYEK.COM|EK9|

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009, 18:55
door Kay
:hihi: