Pagina 2 van 2

BerichtGeplaatst: 10 Nov 2005, 11:36
door REX VT
Nee geen pimp-preza, die dingen zijn al helemaal saai (stock)

BerichtGeplaatst: 10 Nov 2005, 17:16
door Knite Force
Kreeg je het petje erbij? ;)

nice ride man, ben benieuwd (met je ex-EE8 in het achterhoofd)

Keep us posted!

BerichtGeplaatst: 10 Nov 2005, 17:56
door REX VT
De civic heeft een pluspunt op de CRX: overstuurreactie :)

BerichtGeplaatst: 10 Nov 2005, 18:32
door Vtec Rider
Yo...welkom met de EE9 Kurt!
Wat zie ik voor wielen op je achterbank liggen? 5gen VTi velgen?

BerichtGeplaatst: 10 Nov 2005, 21:26
door stefan
okey vandaar :D
dat zijn ook beduidend minder trappelende paardjes onder de kap dan bij een impreza, je gaat er 6 op achteruit maar t gewicht :O

een goede keus, en welkom terug!!

BerichtGeplaatst: 11 Nov 2005, 08:08
door REX VT
Uh mijn auto is dus niet meer stock he? Imprezza maakt me helemaal niks, zelfs een STi laat ik achter me, maar wat wil je? 260pk op 1450kg, sodemieters.......

Brian redde het niet met de B18c6 EE9, Sphinxie dacht me ook ff te pakken maar moest een gat van 50 meter trotseren (tot ie de boost ophoogdraaide tot ?? bar) , toen liep ik ook nog te ouwehoeren met een 10-10.5 AFR dus het vermogen was nog niet optimaal.

Mijn interieur zat er toen niet in , reed met halve tank , gewicht zal dan rond de 1150kg zitten, vergeet niet dat vierwielaandrijving verliezen heeft van ~25% in de aandrijving, het vermogen op de wielen is dus beduidend lager dan een FWD of RWD auto met hetzelfde krukasvermogen!!

BerichtGeplaatst: 11 Nov 2005, 10:17
door ERICK
HELE nette EE hoor.

Houd em dan ook zo.

BerichtGeplaatst: 11 Nov 2005, 13:47
door stefan
REX VT schreef:Uh mijn auto is dus niet meer stock he? Imprezza maakt me helemaal niks, zelfs een STi laat ik achter me, maar wat wil je? 260pk op 1450kg, sodemieters.......

Brian redde het niet met de B18c6 EE9, Sphinxie dacht me ook ff te pakken maar moest een gat van 50 meter trotseren (tot ie de boost ophoogdraaide tot ?? bar) , toen liep ik ook nog te ouwehoeren met een 10-10.5 AFR dus het vermogen was nog niet optimaal.

Mijn interieur zat er toen niet in , reed met halve tank , gewicht zal dan rond de 1150kg zitten, vergeet niet dat vierwielaandrijving verliezen heeft van ~25% in de aandrijving, het vermogen op de wielen is dus beduidend lager dan een FWD of RWD auto met hetzelfde krukasvermogen!!


ow oke, dat wist ik niet :D

nog dikke plannen met een föhn op deze wagen?
b18c4-T ? :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 11 Nov 2005, 18:48
door REX VT
Eerst niet , heb andere plannen die vereisen kapitaal maar van het kapitaal wat er voor terugkomt zal er zeker worden gemod :3gears:

BerichtGeplaatst: 12 Nov 2005, 19:50
door ee8
kurt gaat k20 swappen.......wedden?

BerichtGeplaatst: 12 Nov 2005, 20:05
door marcomhe1
hahhaa.. d8 dat het wagentje was voor dagelijks gebruik en verder niet te veel aan doen.
kan met k20 natuurlijk
:lol: :lol:

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2005, 09:12
door REX VT
Nee geen K20 :)

Ik meer pk's is wel wenselijk dus dacht zelf aan een c4 met S9b bak kan er later altijd een turbo op, en ach mss ook wel B16 turbo (uiteraard met andere zuigertjes etc.), weet het nog niet, eerst het onderstel aanpakken van die zweefteef

BerichtGeplaatst: 16 Nov 2005, 11:58
door REX VT
Er komt een B18c4 in met P30 en OBD1 conversie

Leuk toch?

BerichtGeplaatst: 16 Nov 2005, 16:05
door Melissa
Mwaaa... wel aardig ja.. :mrgreen: :roll:

BerichtGeplaatst: 17 Nov 2005, 17:33
door randall
REX VT schreef:Er komt een B18c4 in met P30 en OBD1 conversie

Leuk toch?


beetje behelpen.....

homo