Top artikel, spot on methode hoe je de bumpsteer verandering aanpakt na gewijzigde geo en/of na caster verhoging, heb ik zelf op soortgelijke manier gedaan.
(staat ook wel wat fout in maar laat ik maar even buiten beschouwing)
Echter heb jij het hele artikel denk ik verkeerd begrepen
Die adj. tierods krijgen pas een pas functie indien je de bumpsteer moet corrigeren, niks anders. En je hebt denk ik geen bumpsteer gauge gebruikt om uit te lezen/vast te stellen hoe de bump steer curve was VOOR en NA het plaatsen van die verlengde fuseekogels, waardoor die verstelbare tierods 0 meerwaarde hebben en alleen maar nadeliger kunnen werken tov OEM (beginnersgeluk daargelaten dat je ze bv toevallig op goed geluk monteert in de juiste sweetspot hoogte
).
Ook zie je in het artikel dat hij ze niet ondersteboven heeft gemonteerd maar in OEM positie, dus boven de stuurarm:
Hier mijn DIY bumpsteer gauge die perfect werk voor me heeft gedaan na caster verhoging en uitwisseling EK <-> ITR subframe: