Goed schot in de zaak, naja tis nog verre van af maar heb een rot periode met weinig inkomen kunnen afsluiten en kan nu weer tjoenen.
Stand van zaken:
Wiellagers voor vervangen:
Reserve y21 afgespoten
en direct daarna open en droog gemaakt.
Vorige eigenaar klaagde over een krakende 3, klopt alleen is schakelvork versleten ipv de synchro..
Andere voorbumper gemaakt:
Ander materiaal airdam (steviger, lichter) sleepoog mooi centraal (zit op de bumperbalk) en betere remducting. Het verdient geen schoonheidsprijs zo, Maar dat boeit me best wel geen hol, functie boven vorm.
Inmiddels andere ducts gekocht, die gaan er binnenkort op. Verder een verstelbare remdrukregelaar (voor de achteras) ingebouwd, ben benieuwd wat dit effectief doet met remafstanden straks.
Voor de rest een beginnetje gemaakt aan adams car, "even" kijken waar nu echt de verbetering te halen valt met de ophanging.
Owja en een fpr ingebouwd die ik heb overgenomen van een of andere gek met een blauwe kappers auto waarvan de motor een nokkenas mist en ook het niet eens meer doet.
Lijstjes:
Pre shake down:
- y21 bak opbouwen (s80 lsd, s4c schakelvorken en wss nieuwe synchro erin als mede grondige check verder).
- s80 bak kan weer uit elkaar, wil niet in de 4 :')/lsd afstellen. Niet heel spannend, wel nodig.
- Remducting afbouwen
- Andere kabelboom afbouwen
- Beter afstellen op vollast.
Na shake down:
- Bump steer meuk
- Andere ECU (nog steeds de zinnen gezet op de haltech elite)
- Rijden, Rijden, Rijden, Rijden, Rijden, Rijden, Rijden, Rijden.