Alex' drag EK [p30] THE END...

Project aan het bouwen? Plaats hier je updates

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor Flip » 20 Jun 2016, 13:59

Kevin hoeft ook niet veel geld een 1 euro is genoeg voor zn fix.
Afbeelding
http://www.ph-motorsports.nl Trackday EG4

In progress: s80, 4.9 straight cut fd, 1.5 way plate lsd, .... weet je een boek schrijven is sneller dan deze speclist opdreunen.

Gebruikers-avatar
Flip
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2877
Geregistreerd:
25 Jul 2005, 07:55
Woonplaats:
Regio Eindhoven

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor ATR » 22 Jun 2016, 07:48

Wanneer gaat die in onderdelen?

:king2:

Gebruikers-avatar
ATR
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8786
Geregistreerd:
23 Feb 2006, 22:38
Woonplaats:
aka Bouli

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor Kevinio » 22 Jun 2016, 07:53

Dat is hij al.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor unleashed civic » 22 Jun 2016, 08:31

Spijtig wel, dit had een super dikke ek geworden!
EP2 - Civic HB '03 - Daily
MB8 - Civic Aerodeck '98 - SOLD
EJ6 - Civic Coupé '98 - Project Car
EJ6 - Civic Coupé '98 - SOLD
EG4 - Civic HB '94 - SOLD
EC8 - Civic HB '89 - Scrapped

Gebruikers-avatar
unleashed civic
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 409
Geregistreerd:
09 Jun 2010, 10:13
Woonplaats:
België

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor Al-X » 27 Jun 2016, 12:49

Ja toch baal ik er zelf ook nog wel wat van, maar het blijft nog steeds de betere beslissing.. De tijd zal het leren of dat ook écht klopt :)


Overigens hier het verkooptopic!

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor D-Per4mance » 27 Jun 2016, 13:57

Heel herkenbaar verhaal dit... Ben afgelopen weekend ook begonnen met het strippen van de EJ2. Het is je hobby, dus als de zin op is kap je ermee... Zo simpel is het. Dan zijn er 500 man die roepen dat het zonde is. Dat zal best, maar die mensen komen hem ook niet voor je opbouwen als je er zelf geen zin in hebt. Je weet zelf wel wanneer je er goed aan doet om deze stap te zetten. Uiteindelijk is ook een project hok gewoon een auto. Die kun je gewoon weer kopen en opbouwen als je er zin in hebt. De wereld vergaat niet.

Ik ga je dan ook alleen success met de verkoop wensen! Je mag hier trouwens wel gewoon blijven wat mij betreft... :p
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor Kevinio » 28 Jun 2016, 07:15

D-Per4mance schreef:Dan zijn er 500 man die roepen dat het zonde is. Dat zal best, maar die mensen komen hem ook niet voor je opbouwen als je er zelf geen zin in hebt.


Ow, ik doe niets liever dan spelen met andermans geld. :cheesygrin:
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie! :oops:

Gebruikers-avatar
Kevinio
HCN Crew
HCN Crew
 
Berichten: 9667
Geregistreerd:
22 Mei 2007, 14:27
Woonplaats:
Helmond

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor D-Per4mance » 28 Jun 2016, 09:37

Lijkt net onze groepsapp! Jos, wij hebben besloten dat jouw BMW een Alpina lip krijgt. Wes koop eens dit etc.
...

Gebruikers-avatar
D-Per4mance
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 6399
Geregistreerd:
06 Jun 2009, 20:43
Woonplaats:
Limburg

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor Al-X » 28 Jun 2016, 11:43

D-Per4mance schreef:Heel herkenbaar verhaal dit... Ben afgelopen weekend ook begonnen met het strippen van de EJ2. Het is je hobby, dus als de zin op is kap je ermee... Zo simpel is het. Dan zijn er 500 man die roepen dat het zonde is. Dat zal best, maar die mensen komen hem ook niet voor je opbouwen als je er zelf geen zin in hebt. Je weet zelf wel wanneer je er goed aan doet om deze stap te zetten. Uiteindelijk is ook een project hok gewoon een auto. Die kun je gewoon weer kopen en opbouwen als je er zin in hebt. De wereld vergaat niet.

Ik ga je dan ook alleen success met de verkoop wensen! Je mag hier trouwens wel gewoon blijven wat mij betreft... :p


Iets met spijker en op de kop dit!
Heb ook al meerdere mensen mijn rekeningnummer gegeven, toen ze zeiden dat ze het jammer vonden, maar heb geen enkele donatie gezien, jammer hoor :huilt:

Sowieso zal ik hier nog wel rond blijven zwerven, als is het maar om die rare mensen met hun D-series af te kraken :cheesygrin:

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor Mark » 28 Jun 2016, 11:49

Ik heb deze keus 2 jaar geleden ook gemaakt.
Was er klaar mee.
Maar toch mis ik de civic nog wel zo en nu dan. Het spelen in bochten en dergelijke.
Uhhhm ja wat zou ik hier kunnen zetten? of zal ik br33z3r taal neer zetten?

Mark
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5584
Geregistreerd:
09 Mrt 2005, 18:37
Woonplaats:
den bosch

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor Al-X » 17 Mrt 2018, 14:02

Zo, we zijn een paar dagen verder ( :emo:') ) maar ik kan nu concluderen dat het project met de EK officieel is afgelopen:

Afbeelding

Afbeelding


Ondanks dat ik al een eeuw liep te blaten dat ik er klaar mee was en dit en dat, was het toch even een raar momentje, als ie dan écht weg gaat.. 7,5 jaar en een hoeveelheid geld die gelijk staat aan het BNP van een gemiddeld Afrikaans land is toch niet niks..
Oh well, het was een leuke en soms ook minder leuke tijd, maar ik vind nog steeds dat het de goede beslissing was!

Binnenkort mijn w=w nog eens updaten, is in de tussentijd ook wel wat veranderd hier en daar :lol:

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor FreakoRico » 20 Mrt 2018, 14:12

Blijf het nog steeds jammer vinden dat je ermee kapt. Je was 1 van de weinigen die tenminste nog de ekte dragqueen parts wou kopen, in plaats van een gaar matzwart gerolde wagen met een gebouwde bleeermotor erin. Ik had het stiekem wel gehoopt dat je nu op het punt stond een setje Weld Racing wielen te kopen ofzo :wave1: Helaas, het is niet anders :roll:
OEM+ Restauration: Honda Civic Eg6 VTi
Track bitch/daily: Honda Civic Eg5 Rhd
weebmeister schreef:.. ding heeft meer nieuwe OEM spullen dan de lokale honda dealer :P

Wayne Carini schreef:Its all about the Chase!

Afbeelding

Gebruikers-avatar
FreakoRico
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4000
Geregistreerd:
31 Mrt 2011, 12:09
Woonplaats:
5-2-8 Ogikubo, Suginami-ku, Tokyo, Japan

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor Al-X » 23 Mrt 2018, 10:10

Mja dat ding had al makkelijk veel eerder af kunnen zijn, als ik (precies zoals je zegt) op de cheape tour was gegaan. Misschien had ik dan nu veel lol gehad met een relatief gaar hok maar who knows. Ik heb het liever ook gewoon netjes, én snel. Maar dat is financieel gewoon dodelijk :lol:

Setje nette wielen stond idd nog wel voor op de optielijst, maar dan pas voor als de boel zou rijden, omdat zoiets geen echte haast had. Al zou ik persoonlijk voor Belak's gegaan zijn, puur omdat je die Welds hier nu al "vaak" ziet (wel hele dikke wielen, daar niet van!)

Magoed, het mag allemaal niet zo zijn he :P

Afbeelding

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: Alex' drag EK [p30] THE END...

Berichtdoor marczoeteweij » 23 Mrt 2018, 14:12

Jammer maar het is denk ik wel een verstandige beslissing geweest en mischien ook wel een grote zorg minder?
Mocht je weer motivatie krijgen, ik heb voor mijn coupé een aardig lijstje aan shit wat nog moet gebeuren :cheesygrin:
Anyweg, ik heb mega veel van je geleerd want anders lag die bserie er bij mij niet in haha :like:

Gebruikers-avatar
marczoeteweij
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 387
Geregistreerd:
27 Dec 2011, 12:09
Woonplaats:
Goes

Vorige

Terug naar Projecten



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten
cron