enige probleem is nu het reservewiel dat niet meer past maarja dat zijn zorgen voor later.
onder de 95 dB blijven op Zolder aangezien ze daar zeer streng zijn, heb er ook mijn twijfels in maar heb al het mogelijke gedaan voor hem stil te krijgen, desnoods nog een silencer.
Die einddemper is echt erg stil schijnt, ben erg benieuwd! Die accu positie wil ik ook ooit nog eens doen. Welke J en ET-waarde rijdt je met die velgen? Ik heb mijn 7,5J met ET42 ook 5mm moeten spacen helaas. Hoe is de fitment voor en achter met de 225 banden tov de fusees en carroserie?
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie!
voetbalboer87 schreef:Volgens mij is er gereedschap gestolen, er hangt niet veel meer op dat bord
Nu snel afbouwen en knallen met dat hok!
dat gereedschap komt er ooit wel terug, het ligt ergens in de loods ....
hoe meer ik aan de auto werk hoe groter het verlangen word!
Betermans schreef:INSANE speclist
jouw integra is anders ook goed op weg hoor!
Kevinio schreef:Die einddemper is echt erg stil schijnt, ben erg benieuwd! Die accu positie wil ik ook ooit nog eens doen. Welke J en ET-waarde rijdt je met die velgen? Ik heb mijn 7,5J met ET42 ook 5mm moeten spacen helaas. Hoe is de fitment voor en achter met de 225 banden tov de fusees en carroserie?
ik had de EG eerst gestart zonder achterdemper en wat wasie gvd luid! ik dacht al o nee dat word wat, maar dan toch maar even de achterpot getestfit en ik kon mijn oren niet geloven, alsof het een diesel was
de velgen zijn 8J ET36 als ik mij niet vergis, spoon klauwen passen juist zonder spacers maar heb toch liever wat ruimte voor de zekerheid, ik heb er niks op tegen dat hij nog iets breeder staat vooraan, wel "slecht" voor de lagers enz. maar dat doet er niet toe voor me.
tov de fussees nog geen last gehad, heb gehoord dat enkel de integra's met 4 lug last hadden van dit probleem, maar dan frezen ze gewoon een stukje weg en klaar is kees.
carroserie is nog niet gerold en wordt ook niet gedaan, omdat de oliepan met de hasportsteunen toch wel redelijk laag komt wil ik me dit niet riskeren of het word een dure grap voor erg laag te rijden, wat trouwens niet mijn bedoeling is, vooraan kan ik redelijk laag maar zit dan tegen de wielkuipen aan, dit was dan ook allemaal met het stock onderstel , nu is alles EG6 + onbekrachtigd stuurhuis/subframe, niet dat het veel verschil kan geven maar het kan, zeker als hij uitgelijnd gaat zijn.
Bij mij was het verschil met de Vibrants ook bizar. Ik kan weer communiceren in de auto.
Hoeveel mm heb je? 3mm is zat in principe. Ik ben aan het zoeken naar plattere klauwen zodat ik ze zonder spacers kan monteren. Ik vind ET37 als storend rijden namelijk. Ik wil voor gaan rijden met 205 R1R's rondom en misschien naar 225 voor. Maar ik ben benieuwd hoever dat aanloopt tov de fusee en carroserie.
Wil je upgraden van kansloze 'spoon feeder' naar gerespecteerd forumgebruiker, gebruik eens de zoek-functie!