Zo nu en dan speur ik het WWW af naar info en foto's van de Mugen Motul Civic. Heb wat foto's en filmpjes gevonden die ik gewoon moet laten zien Eindelijk wat duidelijke enginebay en interieur pics. Ook p1 is weer fris
Foto van de werkplaats van Mugen waar ze de Group A Civic's bouwde in half jaren 80.
Dickiecrx-vt schreef:Gisteren de Civic wakker gemaakt uit zn winterslaap... En vandaag even wat dingetjes gedaan..
Nu slaap de Civic weer...
Normaal haal je'n beer uit z'n winterslaap om 'm te vullen, jij trekt 'm leeg
Klik voor mijn FaceBook, mijn Twitter en mijn levens bronnen. Fuck factory, customize Yoo0!!! Wie laag wil zijn moet omrijden, wie mooi wil zijn moet mij pi*pen!
Ik kan nergens zo 123 terugvinden met wat voor gearbox setup je rondrijdt, maar ik heb hier nog een OEM LSD liggen die uit een D16ZC (lagers zijn 40mm) motor komt. Wellicht iets voor de Motul?
Wilde eerst zelf een tussenas maken op mijn D-serie om daarna met B-serie assen rond te gaan rijden, maar heb hier vanaf gezien en gewoon een diff genomen met 35mm bearings waar wel normale D-serie assen in gaan.
De bak is een standaard bak.. Iets kortere versnellingen had wel fijn geweest. LSD heb ik niet. is wel een goede upgrade, maar weet niet of dit past. Wat ik me kan herinneren wat ik een keer heb gelezen is dat de LSD van een EK9 bak ( weet type aanduiding ff niet ) wel past. Helaas past een LSD op dit moment niet in het budget... Maar stel je gebaar zeer op prijs!
Zit toch ook nog verschil in gewone D-serie assen, of de assen van een D-serie DOHC (zoals een D16A9/Z5, en als ik me niet vergis dus ook een ZC1?), aangezien die laatsten met een tussenas werken? Ze verschillen wel met "gewone" D-serie assen..