Honda civic hybride kopen

Alle algemene zaken worden hier besproken

Honda civic hybride kopen

Berichtdoor Wjay » 04 Mei 2014, 10:56

Hallo leden,

Ik ben hier nieuw. De reden waarom ik hier ben is omdat ik interesse heb inde honda civic hybride elegance (sedan) en bedacht me hier meer informatie te kunnen krijgen.Zo voorkom ik misschien dat ik me een auto laat verkopen zonder dat ik op de dingen heb gelet waar ik wel op zou moeten letten.

Ik heb hiervoor bijna 3 jaar een Polo uit 2011 gereden(lease), welke ik nu heb ingeleverd. Daarvoor heb ik een Volvo S60 2.3 gereden en lang daarvoor een BMW 320 (e36). Mijn keuze is nu op de civic gevallen omdat ik merk dat je voor het geld wat je betaald veel terug krijgt, luxe zoals bv automaat en interieur en uiteraard de zuinigheid van de auto.

Mijn vraag aan jullie is of jullie mij kunnen adviseren waar ik op moet letten bij de aankoop en wat ik vooral wel of niet moet doen bv.

Alvast bedankt.

Groet, wjay

Wjay
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 1
Geregistreerd:
04 Mei 2014, 10:22

Re: Honda civic hybride kopen

Berichtdoor hondacivichatch » 06 Mei 2014, 19:51

Je moet in ieder geval letten op de hybride accu. Deze heeft 7 of 8 jaar garantie en kost ongeveer €2000 ex btw. Mocht er al een nieuwe accu in zitten is dit geen probleem want de accu's die er voor garantie in worden gezet zijn betere accu's dan origineel. Verder zou ik niet weten waar je (buiten de normale dingen om) op moet letten.

hondacivichatch
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 87
Geregistreerd:
29 Mrt 2013, 11:49
Woonplaats:
Aalten


Terug naar Algemene Honda zaken



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten
cron