Go or no go

Alle algemene zaken worden hier besproken

Re: Go or no go

Berichtdoor robbertver » 07 Okt 2013, 21:49

Hebben jullie niet nog iets van advertenties zien staan waar het interessant is om naar te gaan kijken?

robbertver
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 73
Geregistreerd:
29 Sep 2013, 21:54

Re: Go or no go

Berichtdoor ger[ej9] » 08 Okt 2013, 00:25

Raymond schreef:En KM stand zegt wel degelijk wat, zeker als er een prijs bij staat.

Jij gaat bijv niet het zelfde geld neer leggen voor een auto die 200k heeft gelopen of 100k heeft gelopen


Ja ik snap wat je bedoelt.. Mijn punt is dat een auto met 200k niet altijd beter is dan een auto met 100k.
Er zijn te veel dingen die uit eindelijk leiden tot een goede of juist een slechte aankoop. Km is maar een van.

In meeste gevallen vindt je toch de mankementen pas later.. mijn ervaring dan haha.
Ik zou zeggen, zo veel mogelijk prijzen vergelijken dat je weet wat is de standaard prijs voor de auto + al de opties die je wilt.
En dan hard onderhandelen en dont doubt to walk away.
En het laatst... Bereid zijn om een paar tientjes (of zelfs honderdtjes) euro extra te besteden aan mankementen die je toch later gaat vinden hahaha :P
Echt geen mankementen? dan heb je het echt echt goed gelukt. :) Succes iig.
Endurance EJ9
Biturbofuel D serie AG System tjoening. Afgesteld voor 108 octaan "endurance brandstof". Bruine "lightweight" OEM wielkasten. Custom "contoured" body. SRS "no resistance" cat. NurburgSnelweg Ring mileage: 420.000km

Gebruikers-avatar
ger[ej9]
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1217
Geregistreerd:
27 Mrt 2013, 16:41
Woonplaats:
ZH

Re: Go or no go

Berichtdoor Joost89 » 08 Okt 2013, 06:59

Jippie.K schreef:
Joost89 schreef:Ik snap sowieso niet waarom iedereen op die facelift modelletjes geilt, vind die dingen allebei lelijk en zou gewoon voor een nette EG gaan.

Dat noemen ze verschil van smaak


Klopt helemaal. Vandaar dat ik ook zei, ik vind.

Back ontopic, Als je het forum hier een beetje in de gaten houdt, komen er wel wat EG`tjes voorbij. Klein beetje geduld hebben loont vaak wel. :like:
When i die, i want to be burried face down, so that anyone who does not like me, can kiss my ass.

Wie is wie:
http://www.hondacommunity.nl/forum/viewtopic.php?f=276&t=46630&sid=00135d0ffebbea714d40d0ed482939b2

Gebruikers-avatar
Joost89
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1204
Geregistreerd:
05 Dec 2010, 13:18
Woonplaats:
s-Berg

Re: Go or no go

Berichtdoor robbertver » 08 Okt 2013, 11:42

ik heb zowiezo geduld genoeg, ik wil em wel vrij snel halen maar ik zit gewoon met het volgende in de knoop:
- ik heb in mijn directe vrienden cirkel niet echt iemand die super veel verstand van autos hebben een paar fanaten maar die gaan niet extreem. plus ook het feit dat die blauwe vrij duur is, maar ik iets in men achter hoofd heb ik betaal liever 400 euro meer bij wijze van voor een betrouwbare dan dak echt zo laag mogelijk haal en dat hij dan uiteindelijk meer kost omdat er van alles mankeert.

maar ik ga er volgende week donderdag voor kijken. en natuurlijk heb ik al een prijs in men ogen als hij zo goed is als hij voor doet komen.

robbertver
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 73
Geregistreerd:
29 Sep 2013, 21:54

Re: Go or no go

Berichtdoor Bor » 08 Okt 2013, 15:44

Als je 2650 overweegt te betalen, kijk hier eens op het forum bij de EK van CTR-Almere dan heb je voor 3000,- echt een super dikke 1.5 met S2000 cluster alles :up:

Gebruikers-avatar
Bor
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6758
Geregistreerd:
30 Dec 2009, 17:06
Woonplaats:
Brabant

Re: Go or no go

Berichtdoor robbertver » 08 Okt 2013, 20:43

zeker vet ding maar ik heb liever blauwe. zo eentje als die van jou die kleur is wel strak of iets donkerder.






(Edit)Ik heb vernomen dat de auto verkocht is dus helaas haha. Word weer verder zoeken.
Laatst gewijzigd door robbertver op 09 Okt 2013, 23:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

robbertver
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 73
Geregistreerd:
29 Sep 2013, 21:54

Re: Go or no go

Berichtdoor robbertver » 08 Okt 2013, 23:42

Ik heb vernomen dat de auto verkocht is dus helaas haha. Word weer verder zoeken.

robbertver
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 73
Geregistreerd:
29 Sep 2013, 21:54

Vorige

Terug naar Algemene Honda zaken



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten
cron