De domste fout met je eigen auto

Alle algemene zaken worden hier besproken

De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor Bassiej » 11 Sep 2011, 19:35

Laat ik zelf maar beginnen:

Had mijn Eg net een dag in bezit en vondt het wel zo fris de binnenkant meteen een goede schoonmaakbeurt te geven.
Eerst met water en afwasmiddel maar kreeg niet alles goed schoon. Dus ik nam een kijkje bij alle schoonmaak spullen, zie ik ''Allesreiniger''
dus dacht mooi dat heb ik nodig.

DON'T DO IT !

Begon bij mij stuur en daar liet meteen een groot gedeelte van de verf los. waardoor ik nu dus een grijs stuur heb met een paar zwarte vlekken.

Nu is het dus de bedoeling dat jullie hier allemaal jullie domste actie achterlaten :P

Bassiej
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 457
Geregistreerd:
30 Aug 2010, 22:20
Woonplaats:
Nieuwegein

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor ronniev83 » 11 Sep 2011, 19:38

bij mijn eerste auto mijn lichtmetalen velgen schoon aan het maken. Kreeg het vuil er niet goed af en was van mening dat het met een schuursponsje wel weg zou gaan. Ging het ook wel hoor:P. Beetje jammer dat ze dus helemaal onder de krassen zaten daarna toen ze opgedroogt waren :P
Ik heb een hekel aan bumperklevers!!!! Vandaag zat er weer eentje voor me.

ronniev83
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 874
Geregistreerd:
15 Jul 2011, 17:35

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor pskillernero » 11 Sep 2011, 19:43

was met me vriendin naar de gamma gegaan. en iedere keer als ze wou instappen en ik reed steeds een stuk achteruit met een volle lach, deed dat 3 keer en bij de 4e keer zat ik tegen een auto aan. toen verging me lach snel :(

erg fijn :blush:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
pskillernero
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 951
Geregistreerd:
03 Sep 2009, 15:04
Woonplaats:
Den Haag

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor ronniev83 » 11 Sep 2011, 19:45

pskillernero schreef:was met me vriendin naar de gamma gegaan. en iedere keer als ze wou instappen en ik reed steeds een stuk achteruit met een volle lach, deed dat 3 keer en bij de 4e keer zat ik tegen een auto aan. toen verging me lach snel :(

erg fijn :blush:



HAHAHAH epic!!!! Waarom heeft niemand dat nou gefilmt :(
Ik heb een hekel aan bumperklevers!!!! Vandaag zat er weer eentje voor me.

ronniev83
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 874
Geregistreerd:
15 Jul 2011, 17:35

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor EM2-coupe » 11 Sep 2011, 19:50

Topsnelheid uitproberen terwijl het buiten 35 graden celcius aan het smelten was en ik al de hele tijd 160 tot 180 km/h aan het 'cruisen' was, dát dus en de rest is bekend... [doh]



Geweldig topic dit!! :up:
Afbeelding
Klik voor mijn FaceBook, mijn Twitter en mijn levens bronnen.
Fuck factory, customize Yoo0!!!
Wie laag wil zijn moet omrijden, wie mooi wil zijn moet mij pi*pen!

Gebruikers-avatar
EM2-coupe
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 8301
Geregistreerd:
31 Dec 2009, 02:39
Woonplaats:
Costa del Rotterdammus

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor DocT » 11 Sep 2011, 20:10

eerste winter na het halen van rijbewijs, denken dat je auto net zo veel grip heeft dan in de zomer bij het nemen van een afrit van de snelweg [doh]

DocT
 

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor Kenji Photography » 11 Sep 2011, 20:35

Een van mijn eerste pogingen tot driften eindigde tegen een stoeprand met een ontzet achtersubframe, verbogen ophangingsarmen en een gebroken aandrijfas. Oh ja, en een Volk Racing velg naar de vaantjes.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Kenji Photography
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 388
Geregistreerd:
08 Sep 2010, 14:35

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor JDMark » 11 Sep 2011, 20:47

De brug omhoogzetten en met m'n domme kop niet op letten terwijl de motorkap openstaat... :shock: :bang:

JDMark
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 816
Geregistreerd:
07 Jun 2010, 18:02
Woonplaats:
Nederweert

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor AssItch » 11 Sep 2011, 20:50

18 jaar... dikke fiesta 1.1 onder je kont... en dan mn zusje en haar toenmalige vriendje oppikken...
allemaal ingestapt en ik denk ik zet eens heel stoer achteruit om te draaien op de weg... BAM! paaltje uit de grond gereden en fiesta van achteren helemaal in elkaar... vriend van mn zusje een whiplash bezorgd hihi

AssItch
 

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor Bietelboer » 11 Sep 2011, 21:04

AssItch schreef:18 jaar... dikke fiesta 1.1 onder je kont... en dan mn zusje en haar toenmalige vriendje oppikken...
allemaal ingestapt en ik denk ik zet eens heel stoer achteruit om te draaien op de weg... BAM! paaltje uit de grond gereden en fiesta van achteren helemaal in elkaar... vriend van mn zusje een whiplash bezorgd hihi


Jij mocht de vriend van jou zusje niet? :lol:

Gebruikers-avatar
Bietelboer
Webmaster
Webmaster
 
Berichten: 12685
Geregistreerd:
08 Mrt 2005, 21:36
Woonplaats:
D'burg

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor Al-X » 11 Sep 2011, 21:20

- Schroefset willen verstellen, uitschieten en denken dat je hand alleen een tik had, maar je vinger tot op het bot geperforeerd hebben
- Auto in de garage willen duwen met sneeuw, dus grip op de velg vinden, auto schiet door, duim tussen velg & remklauw: duim op 3 plekken gebroken
- Bij het monteren van de versnellingsbak op 1 of andere domme manier met je middelvinger tegen de rand van de drukgroep komen: ader & pees doormidden gesneden (na een halfjaar nog steeds last van :()
- Vastgeroeste bout schiet opeens los, waardoor de eerdergenoemde duim weer eens klem kwam te zitten: nagel begint nu af te vallen, en waarschijnlijk was het opnieuw gebroken..

Voor het gemak vergeet ik alle simpele dingen zoals kop stoten, sleutels/doppen op de meest onmogelijke plekken laten vallen en dat soort dingen maar :')

Denk dat ik maar beter professioneel sneldammer ga worden ofzo... :')

Gebruikers-avatar
Al-X
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 5132
Geregistreerd:
02 Aug 2010, 21:28
Woonplaats:
Goes

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor Jippie.K » 11 Sep 2011, 21:32

Al-X, jij bent wel een topper.. Ik zou het allang uitbesteden :lol:

Ik heb een keer een winterse middag op een lege besneeuwde parkeerplaats geoefend zodat ik zou weten wat mijn polo zou doen. Op een gegeven moment ging dat écht mooi en drifte ik bochten door.
Ik rij dus terug naar huis, rij de woonwijk in, flauwe bocht drempel af hop.. achterkant weg en met z'n neus de bosjes in... en niet meer wegkomen omdat die straat zo vies glad was en ik geen grip had :|
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Jippie.K
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 3602
Geregistreerd:
08 Jun 2008, 19:01
Woonplaats:
Havelte

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor Andy-r » 11 Sep 2011, 21:46

Bij een vw caddy bovenste einddemper bout Los maken met grote ratel , schist de nieuwe ratel geode kapot. Conclusie lip vast om me tandem en gelukkig gene gebroken of zwarte tande

Andy-r
 

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor Lars » 11 Sep 2011, 21:54

Na het monteren van een schroefset er achter komen dat de voorste schokbreker vorken, verkeerd zitten. Oftewel: links verwisseld met rechts en ook nog de bolling aan de verkeerde kant :>>:

Wijze les: haastige spoed, is zelden goed
Afbeelding

Lars
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1251
Geregistreerd:
02 Jan 2007, 15:07
Woonplaats:
-Holland

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor Lauz » 12 Sep 2011, 01:36

kennisje van me overkomen: heel hip je auto op afstand willen starten met zon afstandsbediening....maar de auto in zn versnelling laten staan...
vervolgens zelf getuige zijn van je auto tegen een lantaarnpaal [doh]
Afbeelding
Wheelgap is like a vagina, the more fingers you can put in it the worse it is

Gebruikers-avatar
Lauz
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 667
Geregistreerd:
15 Sep 2009, 21:20

Volgende

Terug naar Algemene Honda zaken



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten