De domste fout met je eigen auto

Alle algemene zaken worden hier besproken

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor Vladi » 10 Dec 2013, 09:58

Sla ik vanmorgen niet het portier tegen mijn scheenbeen aan.

Goedemorgen, eerst been naar binnen zetten dus.
BEDROCKERS CC.
EE2 Shuttle

Gebruikers-avatar
Vladi
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2160
Geregistreerd:
21 Apr 2012, 15:20
Woonplaats:
Emmen

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor abinda » 30 Jan 2014, 10:19

AssItch schreef:18 jaar... dikke fiesta 1.1 onder je kont... en dan mn zusje en haar toenmalige vriendje oppikken...
allemaal ingestapt en ik denk ik zet eens heel stoer achteruit om te draaien op de weg... BAM! paaltje uit de grond gereden en fiesta van achteren helemaal in elkaar... vriend van mn zusje een whiplash bezorgd hihi




whahhaha

abinda
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 5
Geregistreerd:
07 Aug 2012, 16:40

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor Hardbreaktwo » 30 Jan 2014, 23:26

fceg schreef:Niet met de auto maar met de scooter,

Ik was bezig om mijn snorscooter af te voeren aangezien deze 50 reedt en er in Rotterdam best veel controles zijn de laatste tijd. Eenmaal afgevoerd (prop weer terug in de uitlaat en varioplaat er weer in) een beetje lopen klote met de afstelling, sproeier in de carburateur een aantal maten kleiner.
Om te controleren of deze goed was eerst bij warme motor volgas gaan rijden en vervolgens scooter uitzetten en de bougie eruit draaien om te kijken of deze koffiebruin gekleurd was. Dit was goed dus bougie weer terug gemonteerd en scooter in de kelder gezet. Paar uurtjes later even boodschapje gaan doen op de scooter en deze totaal niet meer aan de praat te krijgen, niet met de elektrische start, niet met de kickstart en zelfs niet met een beetje gas geven kunnen starten. Op dat moment dacht ik dat de scooter vanwege de kleinere sproeier misschien toch te weinig brandstof kreeg. Ik dus kijken naar de benzinefilter of deze gevuld was met benzine...en wat zag ik tot mijn grote verbazing, de bougiekabel hing nog los deze was ik vergeten om op de bougie te drukken toen ik de bougie weer terug gemonteerd had :oops:

Hoe dom kan je zijn :cheesygrin:

Ik ken t :P
Ik moest heel hoop aan de scooter beunen elke keer nieuwe sproeier en bougie eruit :P
En toen liep ik me kapot te trappen deed ie helemaal niets meer.. Keek ik onder mn scooter hing mn bougiekabel nog los :doh:
Afbeelding

Showtime! schreef:Carterpan, gewoon een slijtage onderdeel :lol:

Gebruikers-avatar
Hardbreaktwo
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 625
Geregistreerd:
14 Sep 2011, 17:41
Woonplaats:
Wijhe

Re: De domste fout met je eigen auto

Berichtdoor bUnDiE » 31 Jan 2014, 01:02

verkocht........
civictutje schreef:whahahaha ik moet toch wel aardig hard lache om die foto van die nerd met ze sok.... :D

Afbeelding

bUnDiE
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 1947
Geregistreerd:
15 Mrt 2005, 07:11
Woonplaats:
Zwaag

Vorige

Terug naar Algemene Honda zaken



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten