Ik bestel nooit meer wat bij Full Car Tuning.
Sommerende: (Na betaling) een schofterige behandeling* ,men komt keer op keer hun afspraken niet na ,en men levert tot overmaat van ramp het verkeerde product en probeert men dit af te schuiven als "mijn fout".
Paar bovengenoemd factoren zijn mij hier los als eens eerder overkomen maar deze totaalsom is nieuw.
Ik ben denk ik te voorbarig geweest in het vertrouwen maar dat is nu definitief echt helemaal over.
Beste tjoening vrinden, ik raad jullie dan ook van harte af om hier nooit en te nimmer iets te bestellen.
* -Nauwelijks communiceren over levertijd (5 dagen voor betaling beloven 5 weken na betaling daadwerkelijk).
- Afsnauwen en betweterig doen aan de telefoon.
- Niet luisteren en door mij heen praten aan de telefoon (hoe oud zijn jullie 5?)
(ik hoor deze berichten ook bevestigd in mijn kennissenkring)
Je maakt mij (7 jaar ervaring in detailhandel) niet wijs dat dit de normale gang van zaken is naar je klanten.
Ze moeten zich diep schamen en heb het verwachtingspatroon dat als het klantcontact inherent is aan de liquide middelen het faillissement snel nabij is.
Dit valt niet meer goed te praten en ben er echt helemaal klaar mee.
Zonder expliciet namen te noemen, zou ik mijn heil voortaan gaan zoeken in oa. Dongen en Harderwijk (al 12 jaar probleemloos beiden)