Ombudsman topic

Alle algemene zaken worden hier besproken

Re: Ombudsman topic

Berichtdoor Vladi » 25 Dec 2015, 19:43

kristo schreef:Wat bovenstaande posters schrijven.

Wij kennen mss al die codes, maar de doorsnee mens, verkoper of zelfs Civic rijder niet, moet je eens bij de dealer mee afkomen :roll:


Ik zou mijzelf niet scharen onder de gemiddelde Civic rijder qua kennis, maar de EJ/EK serie vind ik zo verschrikkelijk vreemd, een 92-95 coupé is een EJ2, en een 95er Hatch is dan weer een EJ9, maar als er een VTEC-E in zit is het weer een EK3 of iets dergelijks.

Misschien als ik mij meer zou interesseren voor de 5e en 6e Gen dat het zou lukken, voor nu vind ik de 4e Gen wel voldoende :roll:
BEDROCKERS CC.
EE2 Shuttle

Gebruikers-avatar
Vladi
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2160
Geregistreerd:
21 Apr 2012, 15:20
Woonplaats:
Emmen

Re: Ombudsman topic

Berichtdoor kristo » 26 Dec 2015, 14:03

Mijn kennis houdt ook op vóór de 5e en na de 7e gen, en dan nog heb je regionale variaties :D

Wist je dat er eigenlijk geen enkele EG geleverd is in de VS :roll:
[img]insert%20race%20car[/img]

Sway bars info topic

Gebruikers-avatar
kristo
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 3752
Geregistreerd:
11 Okt 2008, 21:33
Woonplaats:
Gent, Vlaanderen

Re: Ombudsman topic

Berichtdoor showoffimports » 29 Dec 2015, 01:02

ger[ej9] schreef:Verkoper Martin van marktplaats.
Oke, om te beginnen, setje zelf is een goedkope mistlampen set.
Maar toen het bleek dat 1 kant niet doet, heeft de verkoper gezegd van dit en dat, ruilen mag, probeer het te openen, enz.
Toen het toch wel werkend gemaakt door ander stekkertje, opeens radiostilte, 5 dagen later pas een bericht: ja sorry kan ik niets aan doen, geen compensatie. :doh:

Lesson 1: vraag altijd garantie of compensatie voorhand
Lesson 2: koop niet de goedkope meuk


Lesson 3: Koop je spullen bij een erkende shop i.p.v. een gast op MP op FB die z'n spullen van Alibaba trekt en geen idee heeft wat hij eigenlijk verkoopt. Standaard garantie ivm consumentenrecht en de spullen bij de shops zijn gecheckt op kwaliteit. Hiermee kun je Lesson 1 &2 ook weer opdoeken dus :lol:

Gebruikers-avatar
showoffimports
Trader
Trader
 
Berichten: 227
Geregistreerd:
14 Jul 2008, 10:26

Re: Ombudsman topic

Berichtdoor ger[ej9] » 29 Dec 2015, 15:06

Een gast op fb of mp moet niet gelijk zeggen dat ze slecht zijn hoor.
Heb echt toch heel veel goede ervaring ook:)
Maar af en toe heb je pech gehad :D

Terug over de mistlampen, jah het was 105 bij jullie scheelt al 30%:P
Maar nu met korting is het bijna zelfde! sh*T hahahahha
Volgende keer even je shop checken idd :D
Endurance EJ9
Biturbofuel D serie AG System tjoening. Afgesteld voor 108 octaan "endurance brandstof". Bruine "lightweight" OEM wielkasten. Custom "contoured" body. SRS "no resistance" cat. NurburgSnelweg Ring mileage: 420.000km

Gebruikers-avatar
ger[ej9]
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1217
Geregistreerd:
27 Mrt 2013, 16:41
Woonplaats:
ZH

Re: Ombudsman topic

Berichtdoor Flip » 20 Mei 2016, 18:37

Ik bestel nooit meer wat bij Full Car Tuning.

Sommerende: (Na betaling) een schofterige behandeling* ,men komt keer op keer hun afspraken niet na ,en men levert tot overmaat van ramp het verkeerde product en probeert men dit af te schuiven als "mijn fout".
Paar bovengenoemd factoren zijn mij hier los als eens eerder overkomen maar deze totaalsom is nieuw.
Ik ben denk ik te voorbarig geweest in het vertrouwen maar dat is nu definitief echt helemaal over.

Beste tjoening vrinden, ik raad jullie dan ook van harte af om hier nooit en te nimmer iets te bestellen.

* -Nauwelijks communiceren over levertijd (5 dagen voor betaling beloven 5 weken na betaling daadwerkelijk).
- Afsnauwen en betweterig doen aan de telefoon.
- Niet luisteren en door mij heen praten aan de telefoon (hoe oud zijn jullie 5?)

(ik hoor deze berichten ook bevestigd in mijn kennissenkring)

Je maakt mij (7 jaar ervaring in detailhandel) niet wijs dat dit de normale gang van zaken is naar je klanten.
Ze moeten zich diep schamen en heb het verwachtingspatroon dat als het klantcontact inherent is aan de liquide middelen het faillissement snel nabij is.

Dit valt niet meer goed te praten en ben er echt helemaal klaar mee. :emo:')

Zonder expliciet namen te noemen, zou ik mijn heil voortaan gaan zoeken in oa. Dongen en Harderwijk (al 12 jaar probleemloos beiden)
Afbeelding
http://www.ph-motorsports.nl Trackday EG4

In progress: s80, 4.9 straight cut fd, 1.5 way plate lsd, .... weet je een boek schrijven is sneller dan deze speclist opdreunen.

Gebruikers-avatar
Flip
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2877
Geregistreerd:
25 Jul 2005, 07:55
Woonplaats:
Regio Eindhoven

Re: Ombudsman topic

Berichtdoor Patak » 21 Mei 2016, 02:56

Flip schreef:Ik bestel nooit meer wat bij Full Car Tuning.



Je maakt mij (7 jaar ervaring in detailhandel) niet wijs dat dit de normale gang van zaken is naar je klanten.
Ze moeten zich diep schamen en heb het verwachtingspatroon dat als het klantcontact inherent is aan de liquide middelen het faillissement snel nabij is.

Dit valt niet meer goed te praten en ben er echt helemaal klaar mee. :emo:')

Zonder expliciet namen te noemen, zou ik mijn heil voortaan gaan zoeken in oa. Dongen en Harderwijk (al 12 jaar probleemloos beiden)


Ik bestel daar sowieso niets,nooit zaken mee gedaan maar ik vind dat ze een KUDT website hebben.. niks werkt bla bla bla.. maargoed, bijna alles wat hun hebben kan Showoff imports meestal ook leveren.
Honda Civic EJ6 Coupe 98' - Rekt
Honda Civic ED6 Hatchback 91' - Projectcar
Honda Integra JDM DC2 Type'R 9 Rekt/Sold

Function over fashion'

Gebruikers-avatar
Patak
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 793
Geregistreerd:
09 Nov 2014, 20:29
Woonplaats:
Breda

Re: Ombudsman topic

Berichtdoor ger[ej9] » 23 Mei 2016, 08:20

Als ik het zo leest dan zou het echt een mega probleem was geweest?
ik hoop iig dat het op een of andere manier op te lossen zijn. :like:
Zelf had ik opzich een OK ervaring met hun, zelf met retour brengen van een bestelde artikel die door mn eigen keuze was fout besteld.
Maar goed, zijn allemaal kleine spulletjes :emo:') in tegenstelling tot de dikke build parts wat jullie waarschijnlijk bestellen :D
Endurance EJ9
Biturbofuel D serie AG System tjoening. Afgesteld voor 108 octaan "endurance brandstof". Bruine "lightweight" OEM wielkasten. Custom "contoured" body. SRS "no resistance" cat. NurburgSnelweg Ring mileage: 420.000km

Gebruikers-avatar
ger[ej9]
HCN Regular
HCN Regular
 
Berichten: 1217
Geregistreerd:
27 Mrt 2013, 16:41
Woonplaats:
ZH

Re: Ombudsman topic

Berichtdoor Flip » 23 Mei 2016, 10:55

Naja ik moest dat onderdeel voor afgelopen weekend hebben, dus had het ruim op tijd besteld. Lijkt onmogelijk om iets binnen normale tijd te leveren en dat door te communiceren. Maar goed men kan daar alleen maar spiegelen naar jou als men zelf een fout maakt.

Ergste vond ik nog wel men tekeer ging tegen mijn vriendin.
Afbeelding
http://www.ph-motorsports.nl Trackday EG4

In progress: s80, 4.9 straight cut fd, 1.5 way plate lsd, .... weet je een boek schrijven is sneller dan deze speclist opdreunen.

Gebruikers-avatar
Flip
HCN Groupie
HCN Groupie
 
Berichten: 2877
Geregistreerd:
25 Jul 2005, 07:55
Woonplaats:
Regio Eindhoven

Vorige

Terug naar Algemene Honda zaken



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten
cron