Honda Integra DC5 Type IS 02D 2001 Wit

Je auto in de verkoop? Lees de regels voor je een advertentie plaatst

Moderator: Bor

Honda Integra DC5 Type IS 02D 2001 Wit

Berichtdoor Johan » 20 Feb 2017, 14:43

Tijd om afscheid te nemen van mijn Honda DC5 IS. Gezocht en is de enige Honda Integra DC5 IS in Nederland. Dit is het meer beschaafde broertje van Honda Integra DC5 R met verschillen dat de IS 185pk 2 liter motor heeft, zwart grijs alcantara interieur en donker stuur i.p.v. alles in het rood.

Heeft aan de voorkant ook mistlampen en het C-pakket (achterruitenwiser, hoedenplank, inklapbare buitenspiegels). Af fabriek uitgerust met Honda Modulo aero kit (side skirts, lip voor en achter). Was ook al fraai verlaagd voor import naar Europa. Uitgerust met Gram Lights RAYS velgen met 1 jaar oude banden. Achter remmen 1,5 geleden gedaan en toen ook nieuwe accu. Orginele Honda DC5 IS (lage) spoiler verwijderd maar komt wel met de auto. Prachtig interieur met orginele Integra mattenset in super staat. Kenwood radio. Heb deze auto in Ierland gekocht toen ik destijds daar woonde en sinds october 2015 op Nederlands kenteken. Verse APK geldig tot maart 2018. Geen deuken, geen roest maar hier en daar wel een klein krasje (mooie staat voor leeftijd en kilometerstand (196500 km)).

Hoef niet de hoofdprijs voor deze unieke auto, wel graag naar een liefhebber. €4950.

Meer fotos volgen!

https:en.wikipedia.org/wiki/Honda_Integra_DC5

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Johan op 21 Feb 2017, 15:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Johan
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 2
Geregistreerd:
20 Feb 2017, 14:36

Re: Honda Integra DC5 Type IS 02D 2001 Wit

Berichtdoor Johan » 21 Feb 2017, 12:49

Andere auto gevonden dus deze auto mag naar een liefhebber voor weinig, doe me een aanbod!

Johan
HCN Newbie
HCN Newbie
 
Berichten: 2
Geregistreerd:
20 Feb 2017, 14:36


Terug naar Honda's te koop



Wie is er online?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten
cron